Nyteknik
Bannad
Chris Ash skrev:Ett A-kit? Eller en kopia på det? Trodde inte vanliga människor kunde köpa A-kit.
Slå till nu. Kom igen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Ett A-kit? Eller en kopia på det? Trodde inte vanliga människor kunde köpa A-kit.

oFFkeFF skrev:245kkr, är ju inte billigt, men det är ju mycket prylar som ingår, 2x titanpipor etc..
. Om man nu ska satsa, så ska det satsas fanimej ordentligt.
Zilversurfer skrev:Du ligger i hårdträning, äter sunt och laddar riktigt ordentligt inför 05, har hört detta från en säker källa. Om man nu ska satsa, så ska det satsas fanimej ordentligt.
Oscar är (för tillfället) Kung![]()
oscar skrev:![]()
Har inte druckit en droppe läsk på två månader, äter endast godis och liknande på lördagar, tränar styrkegympa tillsammans med Nordgren, kör cross på helgerna! NU JÄVLAR!!!!![]()

Mrlind skrev:Du har väl lagt av med sex också. Enligt DQ måste man ha mycke av den sexuella frustrationen i kroppen för att lyckas..![]()

Har inte druckit en droppe läsk på två månader, äter endast godis och liknande på lördagar, tränar styrkegympa tillsammans med Nordgren, kör cross på helgerna! NU JÄVLAR!!!!![]()
Nordgren skrev:Innan jul vill jag se armhävningar med klapp och innan du sätter dig på hojen med klapp bakom ryggen
Innan säsongen börjar så ska jag spöa dig på 10km löpning iaf... 
Jalle skrev:Varför är du kaxig? Är du inte nykter? Sover du vid datorn och drömmer att du har en överkropp? Har du köpt gymkort? Tror du att de där farliga människorna vars musik du lyssnar på är dina kompisar?
Detta är en tråd som tar upp ämnen såsom EPA-traktorer, Wunderbaums, samt farliga omkörningar på MC, dvs manliga ämnen för riktiga karlar.
Vi kommer snart även in på snus, kaffe (utan mjölk) och hårdrock.
SO PLEASE STEP AWAY FROM THIS THREAD YOU O´BOY DRINKING MAMAS BOY!!!

oscar skrev:Du har inte lika väl fungerande axlar som jag hör jag... Hade jag provat bakom ryggen såInnan säsongen börjar så ska jag spöa dig på 10km löpning iaf...
![]()
....och så gjorde de så här, vänster knä, höger fot, fader Abraham, fader Abraham, fyra söner....Nordgren skrev:Det tror jag säkert för så långt kommer jag inte innan höger fotled och vänster knä sätter stopp.
valmers skrev:....och så gjorde de så här, vänster knä, höger fot, fader Abraham, fader Abraham, fyra söner....
valmers skrev:....och så gjorde de så här, vänster knä, höger fot, fader Abraham, fader Abraham, fyra söner....
Henrik, kom ut till Bökeslunds crossbana imorgon så får du köra lite cross istället för spinning!
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |