Nu är det klart!

Chris Ash skrev:
Ett A-kit? Eller en kopia på det? Trodde inte vanliga människor kunde köpa A-kit.

Inte fan hade jag lagt 245kkr på ett kit som inte var ett A...! :va

¨*This kit is not for lease. After the race season is finished, you can sell it to anyone at anytime so this means that more value than the actual purchasing price will be included¨

Det är inte ett A-kit, utan JHA's kit.
A-kit till en honda kostar c:a 1 miljon att leasa en säsong, ryktet säger också att det bara finns 5 a-kit till nästa år.
245kkr, är ju inte billigt, men det är ju mycket prylar som ingår, 2x titanpipor etc..

Du ligger i hårdträning, äter sunt och laddar riktigt ordentligt inför 05, har hört detta från en säker källa :hihi . Om man nu ska satsa, så ska det satsas fanimej ordentligt.

Oscar är (för tillfället) Kung :yoparty

Zilversurfer skrev:
Du ligger i hårdträning, äter sunt och laddar riktigt ordentligt inför 05, har hört detta från en säker källa :hihi . Om man nu ska satsa, så ska det satsas fanimej ordentligt.

Oscar är (för tillfället) Kung :yoparty

:hihi

Har inte druckit en droppe läsk på två månader, äter endast godis och liknande på lördagar, tränar styrkegympa tillsammans med Nordgren, kör cross på helgerna! NU JÄVLAR!!!! :)

oscar skrev:

Har inte druckit en droppe läsk på två månader, äter endast godis och liknande på lördagar, tränar styrkegympa tillsammans med Nordgren, kör cross på helgerna! NU JÄVLAR!!!! :)

Du har väl lagt av med sex också. Enligt DQ måste man ha mycke av den sexuella frustrationen i kroppen för att lyckas.. :tuttar

Mrlind skrev:
Du har väl lagt av med sex också. Enligt DQ måste man ha mycke av den sexuella frustrationen i kroppen för att lyckas.. :tuttar

Ja denna säsongen så kn*llades det för mycket helt enkelt!

oscar skrev:

Innan jul vill jag se armhävningar med klapp och innan du sätter dig på hojen med klapp bakom ryggen

Nordgren skrev:
Innan jul vill jag se armhävningar med klapp och innan du sätter dig på hojen med klapp bakom ryggen

Du har inte lika väl fungerande axlar som jag hör jag... Hade jag provat bakom ryggen så :död Innan säsongen börjar så ska jag spöa dig på 10km löpning iaf... :gnissla

oscar skrev:

Jalle skrev:
Varför är du kaxig? Är du inte nykter? Sover du vid datorn och drömmer att du har en överkropp? Har du köpt gymkort? Tror du att de där farliga människorna vars musik du lyssnar på är dina kompisar?

Detta är en tråd som tar upp ämnen såsom EPA-traktorer, Wunderbaums, samt farliga omkörningar på MC, dvs manliga ämnen för riktiga karlar.
Vi kommer snart även in på snus, kaffe (utan mjölk) och hårdrock.

SO PLEASE STEP AWAY FROM THIS THREAD YOU O´BOY DRINKING MAMAS BOY!!!

Nordgren skrev:
Det tror jag säkert för så långt kommer jag inte innan höger fotled och vänster knä sätter stopp.
....och så gjorde de så här, vänster knä, höger fot, fader Abraham, fader Abraham, fyra söner....

valmers skrev:
....och så gjorde de så här, vänster knä, höger fot, fader Abraham, fader Abraham, fyra söner....

:rofl

Henrik, kom ut till Bökeslunds crossbana imorgon så får du köra lite cross istället för spinning!

*/ ?>
Back