Nu är det helt vilt med popupannonser!

Med risk för att vara tjatig då jag vet att jag ställt frågan/påståendet på andra ställen i forumet:
Vad är det som gör att ex. Robsoft forum går att driva (nästintill) utan reklam? https://forum.robsoft.nu/index.php
Annan motor för forumet som ställer till det? Begränsat antal besökare på Robsoft?
Färre funktioner?

Med tanke på allt missnöje med reklamen tycker jag for att det är märkligt att Gerry eller någon från ägarna inte kommer in och deltar i tråden.
Det känns som att deras intresse av forumet är väldigt lågt.

Så länge de använder Google ads eller vilka de nu använder så kommer det tyvärr inte bli någon ändring.
Nej, undrar om ägarna ens vet om det. Jag lägger nog också ner.. Inte för att jag som läsare är så viktigt för forumet såsom er fina producenter men är såklart viktig som besökare. Förstår inte - att man som "tidningsman" skjuter sig så svårt i foten.

Då och råkar man såklart klicka på eländet, ibland när allt inte har hunnit ladda och det man ska klicka på ändrar sig, Ja jag har numer adblocker och har testat Brave, men det kan väl ändå inte vara tanken med affärsidén?

Att många duktiga och kunniga skribenter som gör detta forum lyser med sin frånvaro i någon sorts protest eller uppgivenhet lovar inte gott.

Några är kvar och skriver, heder åt er men deppigt och sorgligt är det.
"Lägg ner hela skiten", som Hallänningen sjöng om-)

Nej, undrar om ägarna ens vet om det. Jag lägger nog också ner.. Inte för att jag som läsare är så viktigt för forumet såsom er fina producenter men är såklart viktig som besökare. Förstår inte - att man som "tidningsman" skjuter sig så svårt i foten.

Då och råkar man såklart klicka på eländet, ibland när allt inte har hunnit ladda och det man ska klicka på ändrar sig, Ja jag har numer adblocker och har testat Brave, men det kan väl ändå inte vara tanken med affärsidén?

Att många duktiga och kunniga skribenter som gör detta forum lyser med sin frånvaro i någon sorts protest eller uppgivenhet lovar inte gott.

Några är kvar och skriver, heder åt er men deppigt och sorgligt är det.
"Lägg ner hela skiten", som Hallänningen sjöng om-)
Nä fan aldrig! Bitterkuk :hjarta

:) Så kan det nog vara..namnet ska det va Kyrkråtta eller Kratta :va visst alla mognar..det är bara det att för Generation snöflinga verkar det ta en jävla lång tid bara...;)
De första alternativet, det ekonomiska tillståndet efter en separation men stavar som alternativ två.. Angående olika generationer, möter man upp en bit på vägen tar det ingalunda så lång tid... :tummenupp

Last edited:
De första alternativet, det ekonomiska tillståndet efter en separation och angående olika generationer, möter man upp en bit på vägen tar det ingalunda så lång tid.. :tummenupp
:hjarta Ok Råtta då! Relationer kommer och går inget att hänga läpp för! Men vänta jo va fan jag är ju gift sen 1991! :hjarta

*/ ?>
Nyheter
KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Back