steffe
"Mannen som talar med whisky"
Är det tillängnat Sherwin som försvann från SH?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H2R ser ut såhär:The Same.
Han var aldrig inne hos oss. Han arbetade på ett mycket större plan. Globalt, typ.
Fast i Amerika.
Många minns bara Shervin RRR för sitt banbrytande rambrytande forced induction cowl,
View attachment 519059
...men det är verkligen han som även gjort megafonen i popnitad tunnplåt i bilden ovan.
Jag tyckte formen på systemet från Temufyndet påminde stort om Shervins blås.
Ett annat forum med denna densiteten reklam hade jag lämnat direCkt.
Nu börjar det faktiskt bli snudd på parodi, så frågan är om det snart är dags att ta en längre paus från denna dynga...?
Men wtf typ, det finns lösningar mot popups, jag använder browsern "Brave" som har chrome som bas. Annonsfritt på SH och andra siter, enda nackdelen som jag har upplevt är att youtube fuckar upp ibland men det är ju bara att copypasta länken till nån annan browser (firefox).
www.brave.com finns till alla operativsystem
Get Brave
View attachment 519595
Skärp er nu Gerry mfl, det här duger inte. Alls.
ADblockers är tyvärr nödvändigt iom att reklamen täcker över relevant information.Ungefär så.
Det råder ingen tvekan om att detta forum har varit på nedgång en längre tid. Går man tillbaka fem eller tio år i tiden så var det betydligt mer aktivitet i de olika modelltrådarna och det startades väldigt många fler byggtrådar. Det var dessutom aktivitet i de så kallade lokalforumen, något som är att betrakta som stendött nuförtiden. Det enda som verkar dra folk nuförtiden är ju tramstrådarna under off topic…
All heder till de som fortfarande deltar och skriver inlägg, men inte fan är forumet lika bra som förr. Anpassningen till samtiden har inte fungerat och den ursprungliga målgruppen har till stora delar lämnat.
Att ägaren då tycker att det är en briljant ide att sunka ned det som återstår med ovidkommande reklam sammanfattar egentligen allt.
Jag tror inte att det finns några gratis luncher någonstans och jag är därför väldigt tveksam till adblockers eller annan ful-programvara. Eller påstår ni att någon skapar dessa helt gratis och delar ut dem gratis utan några som helst intäkter…?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |