Nu är det helt vilt med popupannonser!

Jag får upp reklam och installeringsknapp på en browser och även en lunarreklam som jag tror är en effekt av att ni har nämnt det här i tråden.
Skrämmande hur datorer utvecklas, jag saknar hur världen var i min ungdom på 80-talet.

Jag får upp reklam och installeringsknapp på en browser och även en lunarreklam som jag tror är en effekt av att ni har nämnt det här i tråden.
Skrämmande hur datorer utvecklas, jag saknar hur världen var i min ungdom på 80-talet.
Så om vi nämner billiga Aprilia OEM delar och riktigt bra och billiga eftermarknadsdelar till Aprilia så blir nöjd med andra ord.

En medlemsavgift på, låt oss säga en hundring per år, så kan Swedie fixa alla buggar och skapa lite nya ideér istället för att ligga på hotellrummet och räkna annonspengar?

Jag är för iden med medlemsavgift och till och med att gå så långt som att identifiera sig med bank-id. Förutom mindre eller ingen reklam så skulle man ju slippa ett och annat troll. Visst, forumet skulle knappast växa av detta. Men när merparten av användarna är här enbart för att trolla eller för att diskutera politik och annan off-topic dynga så känns det som att forumet för sporthojsåkare redan har somnat in.

Vanlig iphone med vanlig Safari ser ut så här just nu. 20% av förstasidan är själva forumet. Resten är reklam för bantning och torsk på Tallin…Nej. Inte väldigt sporthojsrelaterat…

IMG_1812.png

Jag får reklam för världshistoriens sämsta snöplog hela tiden, dessutom som en sån där värdelös och envist återkommande pop-up, som återvänder när man scrollar på sidan.
Screenshot_20250721-213918.png
Seriöst, vad är det för jävla snöplog?

Kan man pressa annonshöjden med såna här? Screenshot_20250721_215811_Chrome.jpg
Det lägger sig över knappen för att publicera inlägg.

En medlemsavgift på, låt oss säga en hundring per år, så kan Swedie fixa alla buggar och skapa lite nya ideér istället för att ligga på hotellrummet och räkna annonspengar?
3000 kr om året blir inte mycket serverdrift av va? Eller är vi tom kanske så många som 35 aktiva skribenter här?

Nu får jag reklam för snöskyfflar istället. Jag har precis gett bort min snöslunga till en systerson. Det är inte direkt väder för snöverktyg just nu heller. Men den där snöplogen... Den kan ju omöjligt duga till mer än 1-2 cm pudersnö som ändå kommer blåsa bort, eller som är lättare att ta med kvasten om man nu känner att man behöver bli av med den.

Seriöst, vad är det för jävla snöplog?

Den där måste vara konstruerad av någon som möjligtvis sett snö på vykort. Möjligen lämpad för någon av alla amerikanska romantiska julfilmer. Dom där som alla TV-kanaler varvar runt under december, där slutscenen alltid är en kyss under ett simulerat och synnerligen studioskapat snöfall av bomull…

Back