Nu är det helt vilt med popupannonser!

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Detta känns jävligt fräscht. Lätt Lokala Tjejer. Nu vet jag inte riktigt vad som säljs men allt som hjälper sporthoj.com. är ju bra. Eller?

View attachment 489203
:rofl
Gäggle translate. :p
Easy local women, men det är roligare med lätt lokala tjejer. Är de bara lite lokala, eller är det mer slang som typ asso, lätt pizza idag bah... ?
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Coolt.
Det finns ju en separat tråd för sådana varelser här på forumet (har jag hört av en kompis).
Kolla om det går att fixa så att bilderna länkas in direkt in i den tråden, borde vara enkelt ordnat med lite AI?
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
uBlock fungerar bra för mig fortfarande. På mobilen är det oläsbart. Så jag surfar i princip bara på datorn hemma numera.
Jag tjatar på med att installer browsern från www.brave.com som är chromekompatibel (dvs kör på samma "motor" men med tillägg) och det går att importera allt från chrome och även andra browsers. Finns till windows, linux, android och äppleprodukter.

 

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Ort
Göteborg (Västra Frölunda)
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Det här har dykt upp i ett par dagar nu. Inte så ofta, men då och då i samband med att jag tryckt på en länk till en tråd.

- En fullskärmsannons för verktyg och även reservdelar till 200 traktormodeller. Annonsen måste stängas med ett aktivt klick för att man skall komma vidare och läsa inlägget.

1695330320430.png

- Häromdagen fick jag upp två identiska annonser (ja, två likadana) där man kunde köpa en sorts "förkläde" med Oktoberfestliknande motiv i form av en en yppig kvinnokropp. Lite transa-vibbar. :)

Det är såklart ok att se relevanta annonser! Jag fattar att SH måste ha annonsintäkter. Men detta är inte bra... Fullskärmsbanner om traktordelar och annonser för utklädningsutrustning för män som vill se ut som en yppig tyska som serverar oktoberöl - det är knappast mc-relaterat.
Eller har jag fel? ;)

EDIT: Jag fattar att ni kämpar med annonsfrågan, så ta inte detta som sur kritik. Se det som en en "flagging" av saker som inte blivit helt bra. Ännu.
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag har justerat lite runt Consent och forumets script. Ser ut att eventuellt varit lite osynk.

Dom där poperna är... hemska.

Fortsätter skruva och leta.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Gerry fixade just. Visade sig att Google valt köra experiment på Sporthoj med dessa idiotiska popups. Fattar inte hur men nu ska det vara avstängt!

Vänligen fortsätt klaga, men lämna inte sajten helt. Jag vet hur fel det är och annonser ska INTE påverka innehållet och läsningen. :död
 

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Ort
Göteborg (Västra Frölunda)
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Tjena!
En detalj visserligen, men ett symptom på att Google inte är så bra på sådant som bannerannonsering... ;)

Fyra (4) identiska banners på rad. En liten filmsnutt spelades upp på en efter en tills alla fyra hade visats. Kanske får annonsören betala för fyra visningar då, tro? Oerhört märkligt.

1695803771095.png
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top