Nu är det helt vilt med popupannonser!

Jävligt irriterande. Ska det vara såhär?! Vi har varit med om detta tidigare och då har det styrts upp och det värsta plockats bort.

Å vad är det för jävla skitannonser?
Din lokal rörmokare. Livets hårda skola-universitetet?

IMG_2091.jpeg

Just den där som rullar in nedifrån är så djäkla jobbig. Döljer stora delar av tråden och man är tvungen att klicka bort den varje gång man går in på en tråd
Det är sjukt irriterande att de har tre olika stänga-kryss med, varav en modell är helt jävla omöjlig att pricka så att man istället öppnar länken.

Jag vill gärna hjälpa forumet ekonomiskt.
Jag vill/kan inte låta random skräpannonser exekvera i min browser och spåra mig och allmänt samla in all data de kommer över.

Ni kan få pengar. Ni kan inte få sälja mitt liv för några ören här och där. Adblocker på, låt mig veta om jag inte längre är önskvärd här.

En medlemsavgift på, låt oss säga en hundring per år, så kan Swedie fixa alla buggar och skapa lite nya ideér istället för att ligga på hotellrummet och räkna annonspengar?
Men Swedie sålde väl sin själ till det tyska mc-media-monopolet?:cdevil:hihi

Det är över två år sedan jag startade denna tråden och min adblocker är tyvärr fortfarande aktiv för SH.

Kan ju poängtera att jag var alltså inte seriös när jag sa att man kunde använda IE2... Ingen är väl så dum 🙄 ;)

Vet inte om det är någon som kör IE2 längre, men Internet Explorer ligger på lite styvt 0.13% av surfmarknaden fortfarande. Farsgubben har en gammal Pentuim 75 som kör win95 som antagligen har nån urgammal IE installerad fortfarande, men 2:an kan vara lite osäkert.

Här kan man iaf potentiellt ladda ner den om man känner sig modig. :hihi

Back