Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är sjukt irriterande att de har tre olika stänga-kryss med, varav en modell är helt jävla omöjlig att pricka så att man istället öppnar länken.Just den där som rullar in nedifrån är så djäkla jobbig. Döljer stora delar av tråden och man är tvungen att klicka bort den varje gång man går in på en tråd
Men Swedie sålde väl sin själ till det tyska mc-media-monopolet?En medlemsavgift på, låt oss säga en hundring per år, så kan Swedie fixa alla buggar och skapa lite nya ideér istället för att ligga på hotellrummet och räkna annonspengar?
Men Swedie sålde väl sin själ till det tyska mc-media-monopolet?![]()
Sporthoj är väl ägt av BIKE som ägs av MotorRad?
Ingen aning, mig har han inte messat iafSporthoj är väl ägt av BIKE som ägs av MotorRad?
(eller har han återfått ägandet?)
Installera Brave som finns på www.brave.com , windows, linux, android och gayphone stöds.Det är så jobbigt med alla popupp annonser och fönster här nu så jag överväger att tacka för mig på detta forum![]()
Samma sak med Internet Explorer 2.0Installera Brave som finns på www.brave.com , windows, linux, android och gayphone stöds.
Bara hundratals virus...Samma sak med Internet Explorer 2.0
Inga mera pop-ups eller banners![]()
Vet det f*n om det ens finns virus till den längre... De moderna är nog inte bakåtkompatiblaBara hundratals virus...
Jo det är de. Varför slänga gammalt som fungerar?Vet det f*n om det ens finns virus till den längre... De moderna är nog inte bakåtkompatibla![]()
Kan ju poängtera att jag var alltså inte seriös när jag sa att man kunde använda IE2... Ingen är väl så dumJo det är de. Varför slänga gammalt som fungerar?
Alltså seriöst. Kör inte gammal skit.
Kan ju poängtera att jag var alltså inte seriös när jag sa att man kunde använda IE2... Ingen är väl så dum![]()
![]()
+1 till den som orkar testa hur den beter med annonserna på SHHär kan man iaf potentiellt ladda ner den om man känner sig modig.![]()
Skulle jag gissa helvilt så kommer nog inte ens SH att funka jättebra.+1 till den som orkar testa hur den beter med annonserna på SH![]()
Oh trust me.Kan ju poängtera att jag var alltså inte seriös när jag sa att man kunde använda IE2... Ingen är väl så dum![]()
![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra