GSXR1100R
The older i get the faster i was
Nu är dom på g
http://www.erf.nu/index.asp?N=1252

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej men jag låg bakom Thundrace när motorn tog fyr på Knudan, hojen brann på hela raksträckan och sprutade olja över banan, en kille vurpade i oljan men vi klarade oss.SvartR1a skrev:Man planerar att köra full ERF säsong 2005.
- Vårt mål är att delta och framförallt ha det kul. Nästa mål är att komma i mål, något som jag tyvärr inte fått uppleva på mina två försök hittills, berättar Kristian,![]()
Någon som har eldspektaklet på film![]()
GSXR1100R skrev:Nej men jag låg bakom Thundrace när motorn tog fyr på Knudan, hojen brann på hela raksträckan och sprutade olja över banan, en kille vurpade i oljan men vi klarade oss.
Jodå det vurpade en kille framför mig i början på rakan, men det är inte erat fel att motorn tog fyr.#57 Thundrace skrev:APPAPPAPP!!!! Jävla skitsnack gubbjävel!!!!Ingen gick omkull i olja efter oss eftersom det inte fanns någon,Eva såg hela insidenten och fick omedelbart ut folk som kollade banan utan att hitta nåt. Den hojen som gick omkull bakom oss låg i ett spår ca 8 meter utanför mitt,så hemskt lessen,men det där var vi oskyldiga till...att det brann däremot e ju svårt att inte hålla med om
Ta nu inte första meningen för hårt,du vet att du är min idol,men det stämmer inte och jag har hört det till leda med oljan,the fire e bara kul så det kan vi tjata vidare om!
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti