Norrköping!

Corp skrev:
Hmm, kanske kan komma förbi i morgon och ta en fika? Lämna plastbitar och shoppa lite original av dig? Ska regna men kan kanske ta bilen då...får c om jag hinner det...

Vi har ett par feta miniblinkers i butiken, problemet är bara att de kostar 395:-/st

Corp skrev:
Hmm, kanske kan komma förbi i morgon och ta en fika? Lämna plastbitar och shoppa lite original av dig? Ska regna men kan kanske ta bilen då...får c om jag hinner det...
Bara å komma förbi.. Blir sprit idag så imorrn lär ja ändå inte ta mig så långt..

När ska vi ta nån helg o gå ut o festa då alla Mc Muppar.
Ska juh supa bergare under bordet =). För Frendesson klarar juh inte ens av folk öl =)

Clifton skrev:
När ska vi ta nån helg o gå ut o festa då alla Mc Muppar.
Ska juh supa bergare under bordet =). För Frendesson klarar juh inte ens av folk öl =)
Bara å komma hit.. tänkte sprita lite idag me.. Skulle va kul.. snacka lite hoj å grejer.. Preapus, frendesson, jögge cbr.. kommer :fyllisar

Clifton, du får ta o slänga upp lite bilder nu som du tagit! Har Corp fått ihop hojen än eller?

hej alla. blire det några träffar lr nått likande ? Jag hämtar min nya mc i övermorron :D en KTM 640 lc4

Norsholm tosrdag?

Så fort vädret blir bra igen så kommer jag åka ut igen iallfall =).
Har inte åkt sen i tors juh. Fast då blev det juh en riktigt lång tur.
Jävla lkpg bor!! =)

Vad händer i helgen då grappar.
Vi kanske skulle ta o dra ut o festa ett gäng. I lkpg eller Norrköping??.

Snacka med jögga o micke med då bergare. Sen få vi juh bestämma om vi ska va i nkpg eller lkpg

Ligger Mellan Norrköping o Linköping typ, eller mest närmast Norrköping.

Du fortsätter E4an förbi Norrköping o så svänger man av mot just Norsholm, sedan är det lite klurigare att förklara var just själva träffplatsen ligger, kommer inte på rak arm ihåg riktigt hur man åker i huvudet, men de kan nog ngn annan förklara, annars är det bara åka runt o kolla, det är inte så stort! =)))

//Niklas

Micke me Trajja skrev:
Var ligger Norsholm??? Har sett på forumet att ni brukar bööörna dit.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman