Norrköping!

Corp skrev:
Hmm, kanske kan komma förbi i morgon och ta en fika? Lämna plastbitar och shoppa lite original av dig? Ska regna men kan kanske ta bilen då...får c om jag hinner det...

Vi har ett par feta miniblinkers i butiken, problemet är bara att de kostar 395:-/st

Corp skrev:
Hmm, kanske kan komma förbi i morgon och ta en fika? Lämna plastbitar och shoppa lite original av dig? Ska regna men kan kanske ta bilen då...får c om jag hinner det...
Bara å komma förbi.. Blir sprit idag så imorrn lär ja ändå inte ta mig så långt..

När ska vi ta nån helg o gå ut o festa då alla Mc Muppar.
Ska juh supa bergare under bordet =). För Frendesson klarar juh inte ens av folk öl =)

Clifton skrev:
När ska vi ta nån helg o gå ut o festa då alla Mc Muppar.
Ska juh supa bergare under bordet =). För Frendesson klarar juh inte ens av folk öl =)
Bara å komma hit.. tänkte sprita lite idag me.. Skulle va kul.. snacka lite hoj å grejer.. Preapus, frendesson, jögge cbr.. kommer :fyllisar

Clifton, du får ta o slänga upp lite bilder nu som du tagit! Har Corp fått ihop hojen än eller?

hej alla. blire det några träffar lr nått likande ? Jag hämtar min nya mc i övermorron :D en KTM 640 lc4

Norsholm tosrdag?

Så fort vädret blir bra igen så kommer jag åka ut igen iallfall =).
Har inte åkt sen i tors juh. Fast då blev det juh en riktigt lång tur.
Jävla lkpg bor!! =)

Vad händer i helgen då grappar.
Vi kanske skulle ta o dra ut o festa ett gäng. I lkpg eller Norrköping??.

Snacka med jögga o micke med då bergare. Sen få vi juh bestämma om vi ska va i nkpg eller lkpg

Ligger Mellan Norrköping o Linköping typ, eller mest närmast Norrköping.

Du fortsätter E4an förbi Norrköping o så svänger man av mot just Norsholm, sedan är det lite klurigare att förklara var just själva träffplatsen ligger, kommer inte på rak arm ihåg riktigt hur man åker i huvudet, men de kan nog ngn annan förklara, annars är det bara åka runt o kolla, det är inte så stort! =)))

//Niklas

Micke me Trajja skrev:
Var ligger Norsholm??? Har sett på forumet att ni brukar bööörna dit.

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här