Norrköping!

haha ja kommer inte å slöar ner ert tempo iaf,,, har tyvärr annat för mig.. :( imorrn eftermiddag en liten regnskur...

Tjo. Nu är jag till baka i Sverige igen efter en tripp till Kroatien. Hade fint väder 32 grader iluften och 27 i vattnet. Gjorde inte mycket, lapade sol och drack öl men det räcker ju.

Medin skrev:
Tjo. Nu är jag till baka i Sverige igen efter en tripp till Kroatien. Hade fint väder 32 grader iluften och 27 i vattnet. Gjorde inte mycket, lapade sol och drack öl men det räcker ju.
Livet är bra orättvist ibland

Medin skrev:

Tur att man inte är avis! :rolleyes:
Hoppas du tog med dig lite sol tillbaks!, för här har det varit skitväder hela tiden... :huvet
//Gumpa

Gumpa skrev:
Tur att man inte är avis! :rolleyes:
Hoppas du tog med dig lite sol tillbaks!, för här har det varit skitväder hela tiden... :huvet
//Gumpa

Haha jo snackade med solen i Kroatien, och han skulle komma så fort han kunde!

Vilka är det som hänger med o fikar lite vid norsholm imorgon då om det blir fint väder??.
1.Clifton
2.Bjorzac

ja å preapus (gixxer1000) kommer.. Är där 19:00-19:30 ngn gång.. Brorsan fyller 18..

Som fan. De jävla lkpg borna lura iväg oss ända till kisa =).
Hade juh 10mil hem när klockan va 21:30 =)
Men kul va det

Clifton skrev:
Som fan. De jävla lkpg borna lura iväg oss ända till kisa =).
Hade juh 10mil hem när klockan va 21:30 =)
Men kul va det
Jäkligt kul var de.. Lite nära å skrota en gång när ja körde om några bilar å råka få möte samtidigt.. (på bakhjulet naturligtvis..)

Då har man fått ihop hojjen igen. Ska bara på ett par blinkers som inte kommit till sverige ännu ( 2 veckor försenade )...

Vill ut och åka NUUU! fan en 32 dagar sedan jag satt på hojjen sist...

Corp skrev:
Då har man fått ihop hojjen igen. Ska bara på ett par blinkers som inte kommit till sverige ännu ( 2 veckor försenade )...

Vill ut och åka NUUU! fan en 32 dagar sedan jag satt på hojjen sist...
miniblinkers hoppas ja.. har orginal i drösvis..

Hmm, kanske kan komma förbi i morgon och ta en fika? Lämna plastbitar och shoppa lite original av dig? Ska regna men kan kanske ta bilen då...får c om jag hinner det...

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här