Norrköping!

haha ja kommer inte å slöar ner ert tempo iaf,,, har tyvärr annat för mig.. :( imorrn eftermiddag en liten regnskur...

Tjo. Nu är jag till baka i Sverige igen efter en tripp till Kroatien. Hade fint väder 32 grader iluften och 27 i vattnet. Gjorde inte mycket, lapade sol och drack öl men det räcker ju.

Medin skrev:
Tjo. Nu är jag till baka i Sverige igen efter en tripp till Kroatien. Hade fint väder 32 grader iluften och 27 i vattnet. Gjorde inte mycket, lapade sol och drack öl men det räcker ju.
Livet är bra orättvist ibland

Medin skrev:

Tur att man inte är avis! :rolleyes:
Hoppas du tog med dig lite sol tillbaks!, för här har det varit skitväder hela tiden... :huvet
//Gumpa

Gumpa skrev:
Tur att man inte är avis! :rolleyes:
Hoppas du tog med dig lite sol tillbaks!, för här har det varit skitväder hela tiden... :huvet
//Gumpa

Haha jo snackade med solen i Kroatien, och han skulle komma så fort han kunde!

Vilka är det som hänger med o fikar lite vid norsholm imorgon då om det blir fint väder??.
1.Clifton
2.Bjorzac

ja å preapus (gixxer1000) kommer.. Är där 19:00-19:30 ngn gång.. Brorsan fyller 18..

Som fan. De jävla lkpg borna lura iväg oss ända till kisa =).
Hade juh 10mil hem när klockan va 21:30 =)
Men kul va det

Clifton skrev:
Som fan. De jävla lkpg borna lura iväg oss ända till kisa =).
Hade juh 10mil hem när klockan va 21:30 =)
Men kul va det
Jäkligt kul var de.. Lite nära å skrota en gång när ja körde om några bilar å råka få möte samtidigt.. (på bakhjulet naturligtvis..)

Då har man fått ihop hojjen igen. Ska bara på ett par blinkers som inte kommit till sverige ännu ( 2 veckor försenade )...

Vill ut och åka NUUU! fan en 32 dagar sedan jag satt på hojjen sist...

Corp skrev:
Då har man fått ihop hojjen igen. Ska bara på ett par blinkers som inte kommit till sverige ännu ( 2 veckor försenade )...

Vill ut och åka NUUU! fan en 32 dagar sedan jag satt på hojjen sist...
miniblinkers hoppas ja.. har orginal i drösvis..

Hmm, kanske kan komma förbi i morgon och ta en fika? Lämna plastbitar och shoppa lite original av dig? Ska regna men kan kanske ta bilen då...får c om jag hinner det...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman