liljekvist skrev:Openfinalen
1:Ola . E
2: Dygd . A
3: Johan . E
Han inte se 450 då jag skulle åla mig i skinnstället....
Inte helt hundra men tror 450 slutade:
1 Haug
2 Cedergren
3 Jocke Karlsson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
liljekvist skrev:Openfinalen
1:Ola . E
2: Dygd . A
3: Johan . E
Han inte se 450 då jag skulle åla mig i skinnstället....
Barrett skrev:Inte helt hundra men tror 450 slutade:
1 Haug
2 Cedergren
3 Jocke Karlsson
Det vanliga är www.mx-results.com eller www.mylaps.com.Fixx skrev:Vad är adressen till sidan där man kan hitta alla resultat..
Fan vad sugen man blev på att köra när man såg alla bilderna..
Men man måste jobba ibland oxå...
Har bara varit ute och kört 2ggr iår.![]()
![]()
juha01 skrev:Inte för att vara tyken...
rejser skrev:kan mkt väl förstå att det var lite tråkigt att se på, banan var som du sa lite väl liten och kurvkombinationerna ganska enformiga så alla låg mest bara på ett led och körde.
jag tänkte faktiskt det mitt i finalheatet..."det här kan ju inte va så kul att se på..."
Var glad att du itne satt hemma och glodde på F1 dåjuha01 skrev:Inte för att vara tyken eller dum mot någon, men det var det absolut tråkigaste jag sett i motorsportsammanhang, husvagnsfolkrace inräknat. Efter ett heat så pallade jag inte mer. Liiiten liiten pyttebana med höger-vänster kombinationer med obefintliga rakor emellan.
Tyckte ni som körde att det verkligen var roligt??? Supermotard var det iaf inte enligt mig!! Det var två saker som var bra: Det var gratis och att jag passade på att göra ett ärende i uddevalla...
Barrett skrev:Inte helt hundra men tror 450 slutade:
1 Haug
2 Cedergren
3 Jocke Karlsson
mr_rockster skrev:Vem är Haug? #18, Ståle Björdal vann väl? Det fick iallafall jag för mig, det står dessutom på hans hemsida www.supermotard.as
Ronnie skrev:Kul att kolla på er som körade.
Delar med mig av lite kort som blev under dagen 94 kort+liten film finns att hämta på
http://sporthoj.workisboring.com/
NM-Torp heter mappen
juha01 skrev:Inte för att vara tyken eller dum mot någon, men det var det absolut tråkigaste jag sett i motorsportsammanhang, husvagnsfolkrace inräknat. Efter ett heat så pallade jag inte mer. Liiiten liiten pyttebana med höger-vänster kombinationer med obefintliga rakor emellan.
Tyckte ni som körde att det verkligen var roligt??? Supermotard var det iaf inte enligt mig!! Det var två saker som var bra: Det var gratis och att jag passade på att göra ett ärende i uddevalla...
Enginehardware skrev:Hej du Juha01.
Vi som byggde och arrangerade NM känner att de andra 2999 besökarna fick behållning av dagen. Vilket är glädjande för allt slit som är nerlagdt.
Vid närmare eftertanke så kan väl du som vet bättre samt kanske har en ekonomi som tillåter att tex hyra Anderstorp, göra ett super arrangemang,
Eller leda oss blinda i mörkret så att det blir bra, men vi 5 som byggde banan på våra semesterdagar, så inte skymten av dig, då vi behövde vägledning.
Fråga? åkte du hem efter ett Heat eller led du igenom dagen!!!
Väl mött på nästa Supermotard byggnation, din hjälp är alltid välkommen.
Hälsningar
Thomas af Klinteberg
www.enginehardware.se
Enginehardware skrev:Hej du Juha01.
Vi som byggde och arrangerade NM känner att de andra 2999 besökarna fick behållning av dagen. Vilket är glädjande för allt slit som är nerlagdt.
Vid närmare eftertanke så kan väl du som vet bättre samt kanske har en ekonomi som tillåter att tex hyra Anderstorp, göra ett super arrangemang,
Eller leda oss blinda i mörkret så att det blir bra, men vi 5 som byggde banan på våra semesterdagar, så inte skymten av dig, då vi behövde vägledning.
Fråga? åkte du hem efter ett Heat eller led du igenom dagen!!!
Väl mött på nästa Supermotard byggnation, din hjälp är alltid välkommen.
Hälsningar
Thomas af Klinteberg
www.enginehardware.se
juha01 skrev:Jag förstår att budgeten är ansträngd och att det är möjligt att få vill ställa upp att jobba, men det var därför jag inte menande att vara spydig mot någon.
Jag antar att racet kördes i torp just för att locka ny publik, men det var isåfall på bekostnad av kvalitén... En rallycross/gocartbana, industriområde eller vadsomhelst hade ju gett mer supermotard. Det kändes lite "B" när jag talat varmt om supermotard och feta asfaltsladdar för ett par som aldrig varit på motorsport förut. och så möts man av.... ja en parkering full av hö/vä kombinationer och 45 meter långa rakor.
Jag gick hem efter två heat.
Lindhracing skrev:Men vänta nu... Är det någon som driver med oss här eller...![]()
![]()
Detta är, enligt min mening, det närmaste Supermotard vi varit i Sverige sen Barkaby. Om inte dessa sladdar var feta, särskilt jämfört med vad vi får se på just Rallycrossbanor, så vet jag inte riktigt om vi jobbar på samma spår.
Om detta på något sätt råkar vara en allmän mening hoppas jag att jag får reda på det omgående, för då lägger jag ner mitt arbete imorgon...
Magnus
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |