NIVEA Pearl&beauty...

Att säga "ASS LIKE A TEN YEAR OLD BOY" och gilla det är nästan lite pedofilvarning.
Det är nog dags för Pedobear

pedobear6eg1gd.jpg

pedobear-yoink.jpg

pedoolsen.jpg

pedoking1.jpg

pedo.jpg

Hahaha

Kanske ska börja som brottningsdommare.
http://www.youtube.com/watch?v=sQotw_ZR7p8&mode=related&search=

Att säga "ASS LIKE A TEN YEAR OLD BOY" och gilla det är nästan lite pedofilvarning.
Det är nog dags för Pedobear

Har du inte sett "True Lies"? Det är ett citat från den filmen, därav " och " innan och efter frasen.

Kul dock med pedobear!:D

Jo det är ju så.
Men vart hittar man kex som Niveatjejen? Finns det rent av någon motsvarighet här på sporthoj kanske?:)

Ja det finns ju ett par kex.. Men nu menar jag überkex.

Du kan vara övertygad om att det finns såna tjejer även här, men med den skillnaden att dom i någon grad delar dina intressen.

Men nu väcker du en viktig fråga, hur mycket fulare än niveatjejen står du ut att vara tillsammans med?
Ser du själv ut som Marcus Skinkenberg?
Har du med ditt utseende verkligen rätt att kräva att tjejer ska se ut som niveakexet?

Själv har jag kommit till insikt om att jag med mitt utseende inte har rätt att ställa så stora krav, skäggiga damen är gift, så jag förblir singel...

Skämt åsido, är verkligen utseendet den viktigaste parametern?
Jag tycker inte det, jag värdesätter en mängd olika egenskaper, och visst, ligger två tjejer helt lika och jag får välja så tar även jag den snyggare...
Sen är tycker ju olika människor att olika saker är snyggt, niveakexet är långt ifrån mitt ideal.
Egentligen tycker jag om rundare rumpor, men som någon annan sa, hon presenterade det snyggt.

Själv har jag kommit till insikt om att jag med mitt utseende inte har rätt att ställa så stora krav, skäggiga damen är gift, så jag förblir singel...
.

sesså, upp med morrhåren nu. Vi har en 112 pannors ludmila i fastigheten här med 4 skinkorstrosor och bara lite mustach. Ska Jag styra upp något där åt dig?

avslöjad! Du ljuger! för det finns ingen skog i skåne :hihi

håller annars med men fint va det.

Men för fan, du bodde på en ÅKER utanför YSTAD,
du vet INTE hur Skåne ser ut, här är skitmycket skog och ditt uttalande är bara konstigt :S

Okej att här är mindre skog än i övriga Sverige, men långt från så lite att ditt inlägg på något sätt skulle vara kul. :arsele

ööh... är det bara jag som lyckas se att "nivea-kexet" som trådskaparen talar om är ful?.. då är ju hon i andra nivea-reklamen ljusår snyggare!.. hon är ju tom snygg!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT