Nu när man har sett filmen så måste frågan bli:
Det var länge sedan sist va?![]()
Jag snackar endast om asset. Det är tight och sättet hon levererar det på är ju i en klass för sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu när man har sett filmen så måste frågan bli:
Det var länge sedan sist va?![]()
Fan sanna reklamer har vi inte harHur många vill smiska tjejen som frågar om hennes kille har sett vad som är nytt med henne och visar häcken i hotpants? Och vilken stjärt också.... "ASS LIKE A TEN YEAR OLD BOY!"
![]()
Fan sanna reklamer har vi inte harfinns nan lank till den? jag maste fa se
![]()
Era amatörer.
Titta på Ginatricot reklamen. Den cheyen är ett kex av rang!![]()
va är jinatrekåt fö nått?
avslöjad! Du ljuger! för det finns ingen skog i skåne2911612tror de ska va "nina är kåt" säkert nån b-film inspelad i nån skog i skåne![]()
men btt. hon har jue alldeles för slappa hotpants för att man ska bli sugen, antingen tajt som skinn eller inga alls![]()
Era amatörer.
Titta på Ginatricot reklamen. Den cheyen är ett kex av rang!![]()
tror de ska va "nina är kåt" säkert nån b-film inspelad i nån skog i skåne![]()
men btt. hon har jue alldeles för slappa hotpants för att man ska bli sugen, antingen tajt som skinn eller inga alls![]()
Nej vi ska inte byta, vantar hellre, da jag ska till moder skitsverige som faktiskt ar fett bra om bara nagra veckor, ditt nageltrang kan du behalla har mer eller mindre blitt av med mittSka vi byta? Du får bo här i skitsverige, mitt nageltrång och fri tillgång på niveareklamen så tar jag din plats i LA.
Den finns på youtubelänk tidigare i tråden.
Btw, hur fan får man green card, Jag vill ha!
Nej vi ska inte byta, vantar hellre, da jag ska till moder skitsverige som faktiskt ar fett bra om bara nagra veckor, ditt nageltrang kan du behalla har mer eller mindre blitt av med mitt
Ska kolla YTlanken![]()
Nicorettbruden svankar upp sig helt ok i reklamen med...
Jag tycker att Niveakexet är mest kex. Man känner att det är brunsttid när man ser henne. Typ..^^
Jag snackar endast om asset. Det är tight och sättet hon levererar det på är ju i en klass för sig.
Vilket ass? Fattar inte hur ni kan tycka att nån tjej i en jävla niveareklam har ett schysst ass när hela hon ser ut som en liten pojke.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |