NIVEA Pearl&beauty...

Hur många vill smiska tjejen som frågar om hennes kille har sett vad som är nytt med henne och visar häcken i hotpants? Och vilken stjärt också.... "ASS LIKE A TEN YEAR OLD BOY!"

:arsele
Fan sanna reklamer har vi inte har:huvet finns nan lank till den? jag maste fa se:tummenupp

Fan sanna reklamer har vi inte har:huvet finns nan lank till den? jag maste fa se:tummenupp

Ska vi byta? Du får bo här i skitsverige, mitt nageltrång och fri tillgång på niveareklamen så tar jag din plats i LA.

Den finns på youtubelänk tidigare i tråden.

Btw, hur fan får man green card, Jag vill ha!

2911612 tror de ska va "nina är kåt" säkert nån b-film inspelad i nån skog i skåne :va

men btt. hon har jue alldeles för slappa hotpants för att man ska bli sugen, antingen tajt som skinn eller inga alls :tummenupp
avslöjad! Du ljuger! för det finns ingen skog i skåne :hihi

håller annars med men fint va det.

tror de ska va "nina är kåt" säkert nån b-film inspelad i nån skog i skåne :va

men btt. hon har jue alldeles för slappa hotpants för att man ska bli sugen, antingen tajt som skinn eller inga alls :tummenupp

Nä tight sitter dom när cheyen fått lite kladdkaka för mycket och då kan det lika gärna ha varit badbrallor. De ska sitta så fär så man lätt kan få bort dom med en lövblås.

Ska vi byta? Du får bo här i skitsverige, mitt nageltrång och fri tillgång på niveareklamen så tar jag din plats i LA.

Den finns på youtubelänk tidigare i tråden.

Btw, hur fan får man green card, Jag vill ha!
Nej vi ska inte byta, vantar hellre, da jag ska till moder skitsverige som faktiskt ar fett bra om bara nagra veckor, ditt nageltrang kan du behalla har mer eller mindre blitt av med mitt:P

Ska kolla YTlanken:tummenupp

Nej vi ska inte byta, vantar hellre, da jag ska till moder skitsverige som faktiskt ar fett bra om bara nagra veckor, ditt nageltrang kan du behalla har mer eller mindre blitt av med mitt:P

Ska kolla YTlanken:tummenupp

Styr upp ett Green card till mig och min polare så kaaaanske du får komma hem igen.

Jag tycker att Niveakexet är mest kex. Man känner att det är brunsttid när man ser henne. Typ..^^

Jag tycker att Niveakexet är mest kex. Man känner att det är brunsttid när man ser henne. Typ..^^

Det är det väl alltid?

Det är det stora problemet med människor, det finns ingen speciell tid på året då det är brunsttid, om det hade varit en månad om året skulle aldrig ett krig bli äldre än 11 månader, sen skulle alla soldater skita i kriget och åka hem och nuppa istället...

Jag snackar endast om asset. Det är tight och sättet hon levererar det på är ju i en klass för sig.

Vilket ass? Fattar inte hur ni kan tycka att nån tjej i en jävla niveareklam har ett schysst ass när hela hon ser ut som en liten pojke.

Att säga "ASS LIKE A TEN YEAR OLD BOY" och gilla det är nästan lite pedofilvarning.
Det är nog dags för Pedobear

pedobear6eg1gd.jpg

pedobear-yoink.jpg

pedoolsen.jpg

pedoking1.jpg

pedo.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!