Ni som vart/är av med körkortet, hur länge?

Hur länge var du av med kortet??

• Antal röstningar
    0
3 X 3 månader under fem år, 31km/h VARJE gång!!! Känns som det är avrundat uppåt, va e sannolikheten. Tre gånger med tre olika bilar på olika ställen i direkt anslutning till E6. En gång utan mätning men, uppskattat och troligt enligt domen. :va :va

Blev av med mitt kort i en månad, får tillbaka det om någon vecka... :banana

Under tiden har jag "roat" mig bäst jag kan med en Peugeot Speedfight, och nej, jag är inget moppefucko :tungan

HasseTT skrev:
Då får vi tillbaka lapparna samtidigt då... Du blev också av med kortet den där jobbiga onsdagen i slutet på Maj antar jag? Det va faktiskt en som torskade ett par min innan mej för 102 ser jag, men det va med en saab.

Japp stämmer :huvet
Men den 27e så ses vi på vägarna igen :)
Nu har jag skaffat en snabbare kamel också...så nästa gång står det inte 102 på deras laserpistol :hihi

Mechanic_D skrev:
Blev av med mitt kort i en månad, får tillbaka det om någon vecka... :banana

Under tiden har jag "roat" mig bäst jag kan med en Peugeot Speedfight, och nej, jag är inget moppefucko :tungan

Hehe sån har jag med... askul ju!

Mechanic_D skrev:
Med lite trim så kan det nog bli kul, känns lite halvkul att kasta pengar på en moppe... :rolleyes:

Har du tagit bort alla strypningar då? 1500:- har jag lagt på ett trimrör... går helschysst att wheela.

Rigge skrev:
Har du tagit bort alla strypningar då? 1500:- har jag lagt på ett trimrör... går helschysst att wheela.

Strypningarna är borta men jag kör fortfarande på originalrör, funkar att wheela men bra skulle jag knappast vilja kalla mig :tomten

Mechanic_D skrev:
Strypningarna är borta men jag kör fortfarande på originalrör, funkar att wheela men bra skulle jag knappast vilja kalla mig :tomten

Borrat upp vita grejen i luftburken och bytt munstycke med? Jag har inte provat med ostrypt originalrör, har plugg i mitt eftersom det är en 30 moppe, EU mopparna har inte det.

Rigge skrev:
Borrat upp vita grejen i luftburken och bytt munstycke med? Jag har inte provat med ostrypt originalrör, har plugg i mitt eftersom det är en 30 moppe, EU mopparna har inte det.

Naej, har inte tagit mig tid att fixa detta då jag snart ska sälja den :)
Kanske om jag får semester om någon vecka, då ska det allt bli lite mer fart i den :yoparty

ähh... De här är ju ett Mc-forum, ingen moppefuckoförsamling :brinnerup

125 på 90, mätt med laser, indraget kort 2 månader, vilket blev nertjatat till en månad. 2000 spänn i böter, sen tidigare, 80 på 50 väg, böter 2000 kortet fick jag behålla..

/F

98 km/h på 50 väg, 2000 kr i böter + 2 månaders indragning!!! Nu är det 35 dagar kvar innan jag får tillbaka den!!!!!!!!!

146 på 90-väg. Fick ner det från 4 till 3 månader. Har dock en polare som blev dömd för 254 km/h. Han fick 14 månader men överklagade och fick nerdet till 8 månader.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard