Inge mera hoj åkning i år.....89km/t (påstår dom) i 60 son...och 6000 i bøter... 3mnd utan kort .har ej accepterat farten så jag måste møta i ratten....Men jag fick iallafall parkera motorcykeln utan skador...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arctic#1 skrev:Inge mera hoj åkning i år.....89km/t (påstår dom) i 60 son...och 6000 i bøter... 3mnd utan kort .har ej accepterat farten så jag måste møta i ratten....Men jag fick iallafall parkera motorcykeln utan skador...![]()
Mechanic_D skrev:Läste något om att de skulle bli mycket, mycket hårdare på hastighetsöverträdelser i Norge, stämmer det? För 3 månader indraget kort pga 29km/h för snabbt är väl inte så himla farligt?
Vad gör man för att bli av med kortet i 12 månader?Napsyl skrev:12 månader o 2300kr i böter behövde inte ta om kortet
kaZmur skrev:Vad gör man för att bli av med kortet i 12 månader?
Bejätta Bejätta!Napsyl skrev:frågan är snarare vad jag inte gjorde
Jag räknar på att om jag kör mellan6-7 000mil om året, och har gjort det dom sista 15 åren så e det runt 100 000mil. tre gånger på 15 år e väl inte SÅ mycket tycker jag..Katana 1168 skrev:Vad många blir av med kortet... har bara torskat på en enda fortkörning (körde om trafipaxen, 120 på 70 väg - 600 kr i böter).
Hur bär du dig åt för att komma så billigt undan, sist fick jag 14 000kr i böter.Napsyl skrev:12 månader o 2300kr i böter behövde inte ta om kortet
sanntur skrev:Hur bär du dig åt för att komma så billigt undan, sist fick jag 14 000kr i böter.
kaZmur skrev:Bejätta Bejätta!
japp det va ju det prövotid e fan inte roligt.men man lär av sina mistagMarkus skrev:När var det? ENligt LSS (förra året) så behövde man inte ta om det för spärrtider på upp tom 12 mån. Aaahhh nu vet jag, du gjorde det under prövotiden?

|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|