Ni som vart/är av med körkortet, hur länge?

Hur länge var du av med kortet??

• Antal röstningar
    0
3 X 3 månader under fem år, 31km/h VARJE gång!!! Känns som det är avrundat uppåt, va e sannolikheten. Tre gånger med tre olika bilar på olika ställen i direkt anslutning till E6. En gång utan mätning men, uppskattat och troligt enligt domen. :va :va

Blev av med mitt kort i en månad, får tillbaka det om någon vecka... :banana

Under tiden har jag "roat" mig bäst jag kan med en Peugeot Speedfight, och nej, jag är inget moppefucko :tungan

HasseTT skrev:
Då får vi tillbaka lapparna samtidigt då... Du blev också av med kortet den där jobbiga onsdagen i slutet på Maj antar jag? Det va faktiskt en som torskade ett par min innan mej för 102 ser jag, men det va med en saab.

Japp stämmer :huvet
Men den 27e så ses vi på vägarna igen :)
Nu har jag skaffat en snabbare kamel också...så nästa gång står det inte 102 på deras laserpistol :hihi

Mechanic_D skrev:
Blev av med mitt kort i en månad, får tillbaka det om någon vecka... :banana

Under tiden har jag "roat" mig bäst jag kan med en Peugeot Speedfight, och nej, jag är inget moppefucko :tungan

Hehe sån har jag med... askul ju!

Mechanic_D skrev:
Med lite trim så kan det nog bli kul, känns lite halvkul att kasta pengar på en moppe... :rolleyes:

Har du tagit bort alla strypningar då? 1500:- har jag lagt på ett trimrör... går helschysst att wheela.

Rigge skrev:
Har du tagit bort alla strypningar då? 1500:- har jag lagt på ett trimrör... går helschysst att wheela.

Strypningarna är borta men jag kör fortfarande på originalrör, funkar att wheela men bra skulle jag knappast vilja kalla mig :tomten

Mechanic_D skrev:
Strypningarna är borta men jag kör fortfarande på originalrör, funkar att wheela men bra skulle jag knappast vilja kalla mig :tomten

Borrat upp vita grejen i luftburken och bytt munstycke med? Jag har inte provat med ostrypt originalrör, har plugg i mitt eftersom det är en 30 moppe, EU mopparna har inte det.

Rigge skrev:
Borrat upp vita grejen i luftburken och bytt munstycke med? Jag har inte provat med ostrypt originalrör, har plugg i mitt eftersom det är en 30 moppe, EU mopparna har inte det.

Naej, har inte tagit mig tid att fixa detta då jag snart ska sälja den :)
Kanske om jag får semester om någon vecka, då ska det allt bli lite mer fart i den :yoparty

ähh... De här är ju ett Mc-forum, ingen moppefuckoförsamling :brinnerup

125 på 90, mätt med laser, indraget kort 2 månader, vilket blev nertjatat till en månad. 2000 spänn i böter, sen tidigare, 80 på 50 väg, böter 2000 kortet fick jag behålla..

/F

98 km/h på 50 väg, 2000 kr i böter + 2 månaders indragning!!! Nu är det 35 dagar kvar innan jag får tillbaka den!!!!!!!!!

146 på 90-väg. Fick ner det från 4 till 3 månader. Har dock en polare som blev dömd för 254 km/h. Han fick 14 månader men överklagade och fick nerdet till 8 månader.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN