Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Koskela skrev:Berätta hur ni blev av med körkortet!
Kör ni ändå?
Vad fick ni för straff?
![]()
![]()
Koskela skrev:Hmm det kanske du har rätt i men ja skulle gärna vilja veta bland 125 gänget!![]()
nej inte jag heller.. och desutom finns det många här på forumet som inte ens har fått sitt körkort än så :Padde skrev:Har aldrig hört/läst om någon här som blivigt av med kortet tror jag.

Koskela skrev:Hmm det kanske du har rätt i men ja skulle gärna vilja veta bland 125 gänget!![]()
Fick du ditt körkort i cornefalkespaketet ellerLongbow skrev:Jag skulle ockås vilja veta
Sen undrar jag: blir vi inte hårdare straffade, vi med A1? någon slags prövtid på ca 2 år har jag hört. Nån som vet hur de ligger till me prövtid e.t.c?

Longbow skrev:Jag skulle ockås vilja veta
Sen undrar jag: blir vi inte hårdare straffade, vi med A1? någon slags prövtid på ca 2 år har jag hört. Nån som vet hur de ligger till me prövtid e.t.c?
Asså det har snackats om det i typ 3 år nu :S undra hur seriösa dom är i det snacketKoskela skrev:Ja tror att prövningstiden håller på att ändras från januari nu från 2 år till 5 år!!! skit bra för oss som redan tagit det![]()
Love you for who you are!Itacha75 skrev:Varit nära att bli av med det... Skyller allt på Spectre och/eller Marcus...
DJM >>![]()
![]()
Love you for who you are!

Itacha75 skrev:Varit nära att bli av med det... Skyller allt på Spectre och/eller Marcus...
DJM >>![]()
![]()
Love you for who you are!
Biifer skrev:Tävling!
Den som har varit närmst att bli av med kortet vinner.
130km/h på 70väg.
Jag leder![]()
![]()
![]()
130km/h på 70väg.
Jag leder![]()
![]()

Inte för att jag hade nåt körkort då men kört 130 på 30 väg förbi en skola. och det var bara dumt!Biifer skrev:Tävling!
130km/h på 70väg.
Jag leder![]()
![]()

130km/h på 70väg.
Jag leder![]()
![]()

Blev du stoppad då eller?Itacha75 skrev:110km/h på 50väg, sen stog snuten vid rondellen, aldrig bromsat så hårt.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |