Ni har väl ej glömt Anderstorp 21/5 ???????

Liwa1 skrev:
Jag har ett mail från Johan i måndags där han skriver att det är deras bandag på Anderstorp den 21/5.

Prova att maila på tony@tulebilskola.se
Jag pratade med Tony förra veckan. Blev lite fundersam bara när jag såg Johans inlägg idag. Vi är förresten fem st från Malmö som kommer. Bl a några av de du känner sen tidigare.

Bingo skrev:
Jag pratade med Tony förra veckan. Blev lite fundersam bara när jag såg Johans inlägg idag. Vi är förresten fem st från Malmö som kommer. Bl a några av de du känner sen tidigare.

Gottegrisar!

Det är MCE som arrangerar (Tony ansvarig)
Jag kommer dit bara jag får tag i en jävla styrhalva till min hoj. Att de ska va så omöjligt. :huvet

Sen kan man toppa dagen med en bankörning i falkenberg med grillning efteråt! Kolla sticky'n i rejsforumet!

Mitt är bokat och klart :D Fast min tank till hojen är inte klar ännu :skrämd Måste ringa och kolla lite, hopppas att svetsaren har fått koll på läckaget! Annars :brinnerup :hihi Vilken tid var det det hela började :confused:

Bingo skrev:

Åhhhh, det hade varit kul att träffa dom, samt Mille med flera.
Stora problemet är att det inte löst sig för mig med den dagen. Jag har svårt att ta hojen och Leja helt själv och åka ner. Tror inte hon ligger så snällt och bara jollrar medans jag är ute och åker :(

Kanske kan det lösa sig med att R1 Lisa som även hon känner folket i Malmö följer med med sin lilla nyfödda tös. Då är vi två mammor med två nyfödda och två R1or :tummenupp

Får se efter helgen hur läget ser ut.

Nu har jag fått svar från Johan och det är som ni skriver ovan.

Corven Callad: Häng med vettja, 600 spänn för en heldag med tre (3!) grupper på Anderstorp är ett tillfälle :banana

Nr18: hehe, det är precis vad tre av oss kommer att göra. Snabb pålastning i Anderstorp. Slafsa i sig lite mat och dryck på vägen till Falkenberg. En snabb avlastning och sedan på't igen. Tack för din inbjudan till grillpartyt med gratis mat och obegränsade mängder gratis sprit :banana :D

Då vart man anmäld... får vi se va emmis hoj kan göra med bromsbelägg för 1610 kronor på! :D

Sucka original rular! :rolleyes:

//jaG

hehe
Missade ju 5 minuters körtid med annars var det skoj :crash
Fick fräsig färg på dojjorna också :gnissla

Arawak skrev:
hehe
:tummenupp

Kanondag, mycket körtid...synd bara att regnet och haglet inte kunde hålla sig borta framåt dan..

Allt gick bra med hojen efter noggrannare syning med?

- "jag skulle ju hänga på dej"
- "tji fick du"

långa ordväxlingen vi hade :D

//jaG

Arawak skrev:
hehe

Om det vi kör samtidigt mer nån gång ska jag försöka hänga på igen :D ...då inte i grön grupp så man måste vänta en lååååååååång fin kurva för att köra om. Var ju en snubbe som tourade där som kom mellan dig och mig :tomten

Men än en gång...fy satan vad skoj det var :)

Triggerhappy: Ne, grön grupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...