granath_ skrev:var det inte dropkick?![]()
eller det kanske finns fler![]()
Jo det kanske va han

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
granath_ skrev:var det inte dropkick?![]()
eller det kanske finns fler![]()

anja skrev:ställ dig utanför huset i bara morgonrock och tofflor och skrik "[KATTENS NAMN], SNÄLLA KOM HEM!" med förtvivlad röst tills han kommer tillbaka.
![]()

så jag gick upp å satte en välriktad knytnäve i dörren. bara det att när ja skulle ur sovrummet på morgonen (bråttom som vanligt) så kom jag inte ut,
för nåra sladdar å målarfärg som runnit hade kilat fast dörren ordentligt.. så där stod jag kl 0620 p slet i dörren som en galning.. men den gick upp till slut
Prillan73 skrev:Ojoj !! Nu ligger du inte på plussidan om du inte hittar katten !!
Hur får ni katterna att smita/försvinna ??
Det enda som händer om den svarta lilla som bor här smiter ut är att hon springer i full fart upp i trapphuset........![]()
Helsvart fö........![]()

Ska se om jag inte hittar nån bild på honom, han är annars svart med lite vitt på bröst och tassar om jag inte missminner mig. Jo, jag bor på nyhem så han kanske har letat sig bortåt dig.Barrett skrev:Hur ser rackarn ut? Bild t.o.m kanske? Kan hålla ögonen öppna, du bor väl oxå på öster om jag inte minns fel?
Jo, katten älskar ju inte mig och jag älskar inte honom. Men det funka ju några veckor i alla fall. Jo min sambo kommer nog inte bli allt för lycklig när hon får reda på det här, men jag får försöka se om jag inte kan trycka upp lite lappar o sätta upp lite varstans.KarlJohan skrev:Grattulerar till att du blev av med honom!
Tråkigt för din sambo dock.
Personligen hatar jag de små liven.
(((( .....och de hatar mig...... ))))![]()
Jo, det är ju visserligen en utekatt och jag vet att han brukar sova över hos nån annan här i huset ibland, men han brukar alltid komma in på morgonen igen.heimdal skrev:men som jag brukar säga.. om tillräckligt många tror på en lögn blir det en sanning.. så om din tjej tror på att du tex glömde fönstret öppet efter att du vädrat ut din våldsamma bakfyllefjärt, å kattfan smet ut, så blir det en sanning![]()
va det en hane eller hona förresten..
fattar inte vad det e med tjejer å katter.. om man rent hypotetiskt säger att man skulle vilja slänga ut katten eller att de får välja mig eller katt.. tro på fan att kattfan kommer först..![]()
Lartes skrev:Fråga The-Patrix, det va väll han som söp bort sin syrras katt?
Lartes skrev:Fråga The-Patrix, det va väll han som söp bort sin syrras katt?
heimdal skrev:hur länge löper katter? ..
nu har de gått så långt att kattfan försöker få den lilla hon katten att spänna på henne.. ser lite läbbigt ut(pun intended)

The-PatriX skrev:![]()
Om det där är sant så har jag supit bort mer än bara katten.
Långtidsminnet t.ex.![]()
Var nån annan kille här som råkade tappa bort sin syrras katt.
Ta lärdom av han och insé, katten är borta. Köp en ny eller låtsas som om ingenting hänt när hon kommer![]()
Det var dropkick som söp bort syrrans katt.juha01 skrev:Hur gick det med katten till slut? Hittade du på den??!!
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |