NEJ!!!! Katten är borta!

ifall den äter torrfoder så ställ dig ute och skaka med paketet högljutt och ropa på den.

anja skrev:
ställ dig utanför huset i bara morgonrock och tofflor och skrik "[KATTENS NAMN], SNÄLLA KOM HEM!" med förtvivlad röst tills han kommer tillbaka.

:katt

Åsså filmar du det hela och lägger upp det här, så vi får skr... eh... komma med goda råd. :rofl

(Ja, jag har lite svårt att spela tagen av stundens allvar... katten har nog flyttat in med en kattdam med stora morrhår)

Hahaha! :rofl
Det här är ju rätt kul. Katterna verkar ju försvinna HELA tiden! Är detta tredje katt-tråden nu eller?

Grattulerar till att du blev av med honom!
Tråkigt för din sambo dock.

Personligen hatar jag de små liven.

(((( .....och de hatar mig...... )))) :hihi

Ojoj !! Nu ligger du inte på plussidan om du inte hittar katten !!

Hur får ni katterna att smita/försvinna ??
Det enda som händer om den svarta lilla som bor här smiter ut är att hon springer i full fart upp i trapphuset........ :gnissla
Helsvart fö........ :hihi

hmm.. katter.. vi har 2 st numera (honor).. varav den största e pilsk som få.. sprang omkring å jamade som satan här idag, å vände opp röven så fort man kom i närheten.. :kocko

men som jag brukar säga.. om tillräckligt många tror på en lögn blir det en sanning.. så om din tjej tror på att du tex glömde fönstret öppet efter att du vädrat ut din våldsamma bakfyllefjärt, å kattfan smet ut, så blir det en sanning :D

annars så e ju torrfodertricket en given vinnare..

har du kollat närmsta träden? de brukar ju gilla å klättra..
ställ ut matskålen utanför kanske? med nåt smarrigt i .. sen gömmer du dig å väntar, eller så står du inne å kollar till skålen lite, saknas de mat så e den ju i närheten.. (eller så e de nån annan katt som vart i farten)

va det en hane eller hona förresten..

ang. dedär med att katter e jobbiga... kl 05.20 imorse så försökte katterna gräva sig igenom dörren in i sovrummet, :va så jag gick upp å satte en välriktad knytnäve i dörren. bara det att när ja skulle ur sovrummet på morgonen (bråttom som vanligt) så kom jag inte ut, :huvet för nåra sladdar å målarfärg som runnit hade kilat fast dörren ordentligt.. så där stod jag kl 0620 p slet i dörren som en galning.. men den gick upp till slut :yoparty

fattar inte vad det e med tjejer å katter.. om man rent hypotetiskt säger att man skulle vilja slänga ut katten eller att de får välja mig eller katt.. tro på fan att kattfan kommer först.. :mad:

Prillan73 skrev:
Ojoj !! Nu ligger du inte på plussidan om du inte hittar katten !!

Hur får ni katterna att smita/försvinna ??
Det enda som händer om den svarta lilla som bor här smiter ut är att hon springer i full fart upp i trapphuset........ :gnissla
Helsvart fö........ :hihi

hehe.. våran äldsta springer fram te fönstret i trappen å glor där istället..

men numera så vågar de inte sticka ut så ofta.. tror de beror på att dörrar kläms :rolleyes:

Barrett skrev:
Hur ser rackarn ut? Bild t.o.m kanske? Kan hålla ögonen öppna, du bor väl oxå på öster om jag inte minns fel?
Ska se om jag inte hittar nån bild på honom, han är annars svart med lite vitt på bröst och tassar om jag inte missminner mig. Jo, jag bor på nyhem så han kanske har letat sig bortåt dig.

KarlJohan skrev:
Grattulerar till att du blev av med honom!
Tråkigt för din sambo dock.

Personligen hatar jag de små liven.

(((( .....och de hatar mig...... )))) :hihi
Jo, katten älskar ju inte mig och jag älskar inte honom. Men det funka ju några veckor i alla fall. Jo min sambo kommer nog inte bli allt för lycklig när hon får reda på det här, men jag får försöka se om jag inte kan trycka upp lite lappar o sätta upp lite varstans.

heimdal skrev:
men som jag brukar säga.. om tillräckligt många tror på en lögn blir det en sanning.. så om din tjej tror på att du tex glömde fönstret öppet efter att du vädrat ut din våldsamma bakfyllefjärt, å kattfan smet ut, så blir det en sanning :D

va det en hane eller hona förresten..

fattar inte vad det e med tjejer å katter.. om man rent hypotetiskt säger att man skulle vilja slänga ut katten eller att de får välja mig eller katt.. tro på fan att kattfan kommer först.. :mad:
Jo, det är ju visserligen en utekatt och jag vet att han brukar sova över hos nån annan här i huset ibland, men han brukar alltid komma in på morgonen igen.
Jo, tjejen har allt sagt att hon lätt väljer kattf-n före mig.

Lartes skrev:
Fråga The-Patrix, det va väll han som söp bort sin syrras katt?

:va

Om det där är sant så har jag supit bort mer än bara katten.

Långtidsminnet t.ex. :näsblod

Var nån annan kille här som råkade tappa bort sin syrras katt.

Ta lärdom av han och insé, katten är borta. Köp en ny eller låtsas som om ingenting hänt när hon kommer :D

hur länge löper katter? ..
nu har de gått så långt att kattfan försöker få den lilla hon katten att spänna på henne.. ser lite läbbigt ut :D (pun intended)

heimdal skrev:
hur länge löper katter? ..
nu har de gått så långt att kattfan försöker få den lilla hon katten att spänna på henne.. ser lite läbbigt ut :D (pun intended)

Se http://www.katter.nu/faq/349.htm

Sterilisera katten :gnissla

Edit; Min katt gillar vatten, vill inte vara ute men vill gärna in i duschen :huvet

Last edited:
Det verkar som om alla på sporthoj som har katter (alltså som inte tappat dom än) har dom ondaste katterna som väcker en skittidigt och ständigt hittar på en massa sattyg. :rolleyes: Är det bara jag som har turen och få 2 st morrontrötta katter som fan inte skulle komma på idèn att kliva upp innan kl12. Om dom skulle kliva upp i sängen så har dom faktiskt den goda smaken att inte kliva på en mina katter :D Så man vaknar inte då heller....

Risken finns ju att den helt enkelt har dött. Överkörd kanske?

The-PatriX skrev:
:va

Om det där är sant så har jag supit bort mer än bara katten.

Långtidsminnet t.ex. :näsblod

Var nån annan kille här som råkade tappa bort sin syrras katt.

Ta lärdom av han och insé, katten är borta. Köp en ny eller låtsas som om ingenting hänt när hon kommer :D

Hur gick det med katten till slut? Hittade du på den??!!

*/ ?>
Back