sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Nu har jag stora problem. Min sambo har en katt som hon älskar över allt annat. Den här katten älskar inte mig och nu är det så att jag fått ta ansvar över den nu när min sambo är i England och pluggar. Har gått utmärkt de första veckorna, men nu så när jag kom hem efter ha hälsat på i England så var inte katten på bästa humör. Som vanligt så väckte den j-veln mig 5 på morgonen. Då jag inte har bästa morgonhumör så slängde jag ut den genom fönstret. Bor på första våningen så det är inte så farligt. Detta var i onsdags morse och efter det så har jag inte sett honom. Nu börjar till och med jag bli orolig. Inte för att jag tycker om den lilla hårbollen utan för att vad min sambo ska göra med mig när hon får reda på det. Katten är en svart sak som älskar att föra oväsen på mornar och älskar att klösa på allt den hittar. Att han skulle vara överkörd är föga troligt då han är fegare än alla andra katter jag sett vad gäller motordrivna fordon. Hjälp mig att få tag på den lilla rackaren innan flickvännen får tag på mig.
Nån som har några bra förslag på hur man ska få något som inte gillar mig att komma fram. Inte direkt det lättaste men man kan ju alltid försöka. Nån som har något förslag om hur man ska berätta det för sin sambo oxå. Är ju inte direkt bara att säga att den lilla svarta hårbollen är försvunnen. Måste ju försöka linda in det fint. Kanske säga att han blev kidnappad.
Snälla hjälp mig

Nån som har några bra förslag på hur man ska få något som inte gillar mig att komma fram. Inte direkt det lättaste men man kan ju alltid försöka. Nån som har något förslag om hur man ska berätta det för sin sambo oxå. Är ju inte direkt bara att säga att den lilla svarta hårbollen är försvunnen. Måste ju försöka linda in det fint. Kanske säga att han blev kidnappad.
Snälla hjälp mig

så ska vi nog kunna hitta den lilla smitaren. Nån som är sugen på att hjälpa till?