Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=125599&d=1137353602Martin skrev:2688885Jag hittar inte negerboll i min kokbok, är det någon som har receptet?
Starfighter skrev:2689562Varför kalla den för chockladboll när den inte inehåller chocklad?!![]()
Äsch, finns ju fler bollar som innehåller choklad, blir bara rörigt.. Cocosbollar är fyllda med sliskigt skum, så det passar inte heller. Havreboll? Låter störtkul..Starfighter skrev:2689562Varför kalla den för chockladboll när den inte inehåller chocklad?!![]()
Nej påstår jag inte, men om det är nu så omtvistat om dess namn så ge den ett korrekt namn isf, kakaoboll alt havreboll!korvgubbe skrev:2689588..Och med den motiveringen blir negerboll ett bättre namn?![]()
Starfighter skrev:2689605Nej påstår jag inte, men om det är nu så omtvistat om dess namn så ge den ett korrekt namn isf, kakaoboll alt havreboll!
Herkules skrev:2689668När jag jobbade i en conditori så kom det två tjejer fram till disken och skulle beställa:
Jag: Hejsan, vad får det vara?
Tjejen: Jag ska ha en cola, latte, chokladmuffins och
en sån ööhhhh mmm ööhhhh AFRIKANSKt SMÅBRÖD.
Jag: Ursäkta, afrikanskt vaddå![]()
Tjejen: Ja en sån (Pekar på neggerbollarna)
Jag kunde fan inte hålla mig utan började skratta så att tårarna flög.
Det slutade att jag bjöd dom på fikat och vi hade en rolig pratstund om afrikanska småbröd.
Gammal kokbokGuW skrev:2688912http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=125599&d=1137353602
Fullt läsbart trots att det är avfotat från ett havregrynspaket med mobilkamera.
Drysen skrev:2690009I min ordbok: Mänskligheten: Patetisk.
korvgubbe skrev:2690024Ja, hänsyn är faktiskt riktigt djävla töntigt, pinsamt och patetiskt... fy fan![]()
Före behandling. Efter behandling.korvgubbe skrev:2689709Delicatos negerbollar brukar jag få kalla för kleggbollar..
Drysen skrev:2690028va? Vad menar du?![]()
hållundan skrev:2690034Före behandling. Efter behandling.
korvgubbe skrev:2690035Jag tolkade bara ditt inlägg som att du tycker det är tramsigt att vissa förtåelse för att vissa ogillar bruket av ordet neger och negerboll?! Men jag kanske missförsod dig? Du kanske bara tycker mänskligheten är patetisk rent generellt och använde denna tråd för att yttra detta i brist på andra trådar?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |