Nedräkning inför VÅREN 2006.

Maverick_ou812 skrev:
Ja det känns verkligen som att det är nära nu.......................... :huvet

Plus på tisdag ju...köra då? Du körde ju inte för 2 veckor sedan utan bangade juuh. :7peta
Dessa dagar verkar ju sumpiga, men jag har beställt plusgrader....nån annan som oxo vill beställa, så gör vi ett gruppköp? :D

TouchMan65 skrev:
Plus på tisdag ju...köra då? Du körde ju inte för 2 veckor sedan utan bangade juuh. :7peta
Dessa dagar verkar ju sumpiga, men jag har beställt plusgrader....nån annan som oxo vill beställa, så gör vi ett gruppköp? :D

Jag har oxo lagt min beställning på plusgrader.

TouchMan65 skrev:

det verkar bli fint idag.kanske inte några + grader men det snöar inte iaf.det blir lite gazzzzzz.måste bara vänta lite nu :va det ble v för många :fyllisar igår.

crazy martin skrev:
det verkar bli fint idag.kanske inte några + grader men det snöar inte iaf.det blir lite gazzzzzz.måste bara vänta lite nu :va det ble v för många :fyllisar igår.

Inget bra juh. Hur %&#¤##"% planerar du?? Min bil indikerade -2 under dagen..var det så fel?

TouchMan65 skrev:
Inget bra juh. Hur %&#¤##"% planerar du?? Min bil indikerade -2 under dagen..var det så fel?

I vänta på bättre tider kan man ju alltid proav den här:

GÄLLIVARE SUNRISE
Lika delar hembränt o surströmmingsspad i ett STORT grogglas, kläm fast en skiva rökt korv på kanten....

Deagol skrev:
I vänta på bättre tider kan man ju alltid proav den här:

GÄLLIVARE SUNRISE
Lika delar hembränt o surströmmingsspad i ett STORT grogglas, kläm fast en skiva rökt korv på kanten....

I don´t think so....då är det ju rena njutningen att vänta på plusgraderna och se på solupp- och nedgången under tiden. Vi som INTE dricker alkohol? Jo, vi finns, men kanske inte är så många. :D

Na dricker inte så mycket själv heller speciellt itne när det är hojsäsong.

1 bakis dag == 1 dag mindre att gasa på och det är det inte värt :)

Klart det inte är värt de när säsongen väl är i full gång! Det gäller att passa på, för er som fääääästaaarrrrr! :D

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back