Nedräkning inför VÅREN 2006.

Maverick_ou812 skrev:
Ja det känns verkligen som att det är nära nu.......................... :huvet

Plus på tisdag ju...köra då? Du körde ju inte för 2 veckor sedan utan bangade juuh. :7peta
Dessa dagar verkar ju sumpiga, men jag har beställt plusgrader....nån annan som oxo vill beställa, så gör vi ett gruppköp? :D

TouchMan65 skrev:
Plus på tisdag ju...köra då? Du körde ju inte för 2 veckor sedan utan bangade juuh. :7peta
Dessa dagar verkar ju sumpiga, men jag har beställt plusgrader....nån annan som oxo vill beställa, så gör vi ett gruppköp? :D

Jag har oxo lagt min beställning på plusgrader.

TouchMan65 skrev:

det verkar bli fint idag.kanske inte några + grader men det snöar inte iaf.det blir lite gazzzzzz.måste bara vänta lite nu :va det ble v för många :fyllisar igår.

crazy martin skrev:
det verkar bli fint idag.kanske inte några + grader men det snöar inte iaf.det blir lite gazzzzzz.måste bara vänta lite nu :va det ble v för många :fyllisar igår.

Inget bra juh. Hur %&#¤##"% planerar du?? Min bil indikerade -2 under dagen..var det så fel?

TouchMan65 skrev:
Inget bra juh. Hur %&#¤##"% planerar du?? Min bil indikerade -2 under dagen..var det så fel?

I vänta på bättre tider kan man ju alltid proav den här:

GÄLLIVARE SUNRISE
Lika delar hembränt o surströmmingsspad i ett STORT grogglas, kläm fast en skiva rökt korv på kanten....

Deagol skrev:
I vänta på bättre tider kan man ju alltid proav den här:

GÄLLIVARE SUNRISE
Lika delar hembränt o surströmmingsspad i ett STORT grogglas, kläm fast en skiva rökt korv på kanten....

I don´t think so....då är det ju rena njutningen att vänta på plusgraderna och se på solupp- och nedgången under tiden. Vi som INTE dricker alkohol? Jo, vi finns, men kanske inte är så många. :D

Na dricker inte så mycket själv heller speciellt itne när det är hojsäsong.

1 bakis dag == 1 dag mindre att gasa på och det är det inte värt :)

Klart det inte är värt de när säsongen väl är i full gång! Det gäller att passa på, för er som fääääästaaarrrrr! :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026