TouchMan65
Supersporttourer / MV-COACH™
El Garto skrev:Idag har man ju i alla fall en ursäkt att inte köra i vinterkylan.
Det är ju HOCKEYFINAL![]()
Gaaaah inte förrän senare.....jag hade ju ingen ursäkt utan körde ändå och hinner med tiden ändå!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
El Garto skrev:Idag har man ju i alla fall en ursäkt att inte köra i vinterkylan.
Det är ju HOCKEYFINAL![]()

TouchMan65 skrev:Visst var det underbart, "svalkan" till trots!? Hoppas det håller i sig framöver. Märker ju redan hur ljuset tränger på tidigare och tidigare på morgnarna och kvällarna. Gött mos!

El Garto skrev:Ni är f.. inte kloka, dj.... isbjörnar.
Men liiiite avundsjuk blir man allt.

JKay skrev:Visst ÄR det underbart! Svalkan till trots!
Detta MER-begär!!![]()
![]()

El Garto skrev:Ni är f.. inte kloka, dj.... isbjörnar.
Men liiiite avundsjuk blir man allt.
.
.
.TouchMan65 skrev:I helgen skulle det vara mulet (söndags), men jag såg inga moln...någon annan runt Malmö?

TouchMan65 skrev:Får vänta tills på fredag em tills det blir köra igen...beroende på vädret. Är det bara torrt o fin. Men ska bli liiiite kallare enligt väderprognosen....om man ska tro på de. I helgen skulle det vara mulet (söndags), men jag såg inga moln...någon annan runt Malmö?
)JKay skrev:Nä, såg inte ett moln på hela dagen.
Har ungarna i helgen så det blir inget körande för mig.
Zenit skrev:körde till skolan idag och har funderingar på att köra till jobb imorn våren e HÄR
nope. säger bara som en flyginstruktör sa till mig: jurnalister, metrologer och politiker ska man inte lita på.
(ursäkta min kassa svenska)

PGH skrev:Fan vad jag önskar att hojen gick så att man kunde ta en sväng, det skall bli så grymt fint väder kommande dagar http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=110046053&name=Malmö Ja ja, hoppas ni andra kommer kan njuta av det goa hojvädret![]()
jag tror jag tar en tur på söndag kväll. 12 minusgrader och 5m/s kan ju inte vara så farligt El Garto skrev:JAjag tror jag tar en tur på söndag kväll. 12 minusgrader och 5m/s kan ju inte vara så farligt
![]()
PGH skrev:Fan vad jag önskar att hojen gick så att man kunde ta en sväng, det skall bli så grymt fint väder kommande dagar http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=110046053&name=Malmö Ja ja, hoppas ni andra kommer kan njuta av det goa hojvädret![]()

Ja det känns verkligen som att det är nära nu..........................TouchMan65 skrev:Men vi närmar oss våren iaf! Mars imorrn och rätt som det är står vi där i påsk och svänger och har oss.![]()
![]()
Jaja Påsken är inte förrän om ca 1½ månad...men den närmar sig!![]()

Maverick_ou812 skrev:Ja det känns verkligen som att det är nära nu..........................![]()

|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |