Din förmåga att uttrycka dig i skrift överrensstämmer med mina fördomar om vilka det är som gillar namn som Kevin.
Hahaha Nopp.....

///Micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Din förmåga att uttrycka dig i skrift överrensstämmer med mina fördomar om vilka det är som gillar namn som Kevin.
Skulle jag ha turen att få tvillingpojkar?!?!Då ska de döpas till Julius och Ceasar
![]()
Båda namnen e snygga o fräcka enl. MIG!!!
Lite OT men håll tummarna för att du får en av varje istället! Det har jag haft turen Å fått och den senaste "kotten" våran lilla dam på dryga 2 år har alltid varit mer kramig och gosig framför allt med pappa![]()
Fast det var lättare å fostra grabbenIofs det visste vi ju alla redan att cheyer är bra mycke bråkigare en oss grabbar.
Han kommer att bli kriminell. Det blir pojkar med namn som slutar med Y.
Leon! där har vi ett namn man inte hör varje dag OCH som är fräckt! ..
Skojar du?!![]()
Du har uppenbarligen inte besökt ett dagis för de allra minsta eller BB i en storstad på senaste åren. Var och varannan unge heter ju Leon.
Ha ha, du är elak du.Åfyfan, vi delar inte direkt samma smak när det gäller namn... Kevin är ju t.ex ett av de mer white-trashiga namn man kan ge ett barn, varenda jävla ADHD-unge född på 90-talet heter ju någon form av Kevin eller Cevin. Oerhört obehagligt namn (förlåt alla som heter Kevin, skyll på era föräldrar eller något).
skojar DU? fan här sitter jag o spånar fram ett namn i tron om att jag är ensam med tanken.. suck!![]()
svar: nej, jag har inte mkt bizzniz i varken dagis eller BB...
Jag heter Oskar, och det där stämmer fullt ut.
"Kolla va snygg han är! Han heter Oskar"
Jag heter Oskar, och det där stämmer fullt ut.![]()
Iofs kom det en riktig Oskar-boom nån gång på 2000-talet när varenda unge skulle heta det, har varit det vanligaste namnet (eller iaf ett av dem) i några år nu.
Skulle jag ha turen att få tvillingpojkar?!?!Då ska de döpas till Julius och Ceasar
![]()
Båda namnen e snygga o fräcka enl. MIG!!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |