Namn på vårt barn

Skulle jag ha turen att få tvillingpojkar?!?!:va Då ska de döpas till Julius och Ceasar:yoparty

Båda namnen e snygga o fräcka enl. MIG!!!

Lite OT men håll tummarna för att du får en av varje istället! Det har jag haft turen Å fått och den senaste "kotten" våran lilla dam på dryga 2 år har alltid varit mer kramig och gosig framför allt med pappa :kiss

Fast det var lättare å fostra grabben :hihi Iofs det visste vi ju alla redan att cheyer är bra mycke bråkigare en oss grabbar.

Lite OT men håll tummarna för att du får en av varje istället! Det har jag haft turen Å fått och den senaste "kotten" våran lilla dam på dryga 2 år har alltid varit mer kramig och gosig framför allt med pappa :kiss

Fast det var lättare å fostra grabben :hihi Iofs det visste vi ju alla redan att cheyer är bra mycke bråkigare en oss grabbar.

Joru, vänta bara tills dom blir tonåringar...

Tonårsdöttrar saknar fullständigt logik, speciellt vissa tider på månaden :huvet

Men det spelar ingen roll, dom är det bästa jag har, båda två.

Axel! :tummenupp

Edit: Det "stämmer" faktiskt att alla som är döpta till Kevin och födda på 90-talet är bråkstakar. Iaf av dom jag känner till, och jag verkar inte vara ensam. :va

Last edited:
Oskar ! =)

Funkar hela tiden. testa själva!

"Kooomsi Oskar"
"Fyyyyyyy Oskar!!"
"OSKAR OSKAR KOM SÅ FÅR DU GLASS"
"Jaaa va duktig du va nu Oskar"

---> I vuxenlivet

"Titta en Oskar som söker jobb, vilket fint namn, han anställer vi"
"Kolla va snygg han är! Han heter Oskar"

Last edited:
Jag vill döpa min förstfödde till Midgårdsormen, mest för att jävlas med min fästmö som inte kan säga R (Hon är från Blekinge).

"Midgåadsoamen, kom in och ät!"

Åfyfan, vi delar inte direkt samma smak när det gäller namn... Kevin är ju t.ex ett av de mer white-trashiga namn man kan ge ett barn, varenda jävla ADHD-unge född på 90-talet heter ju någon form av Kevin eller Cevin. Oerhört obehagligt namn (förlåt alla som heter Kevin, skyll på era föräldrar eller något).
Ha ha, du är elak du. :D

Men det ligger onekligen en del i vad du skriver. Att demografi och namn går hand i hand tror jag är ställt utom allt tvivel och din "analys" är nog inte helt fel beträffande Kevin. Kelvin är ett annat snarlikt namn som jag själv har svårt att förstå hur man kan fastna för; den absoluta nollpunkten.

Last edited:

"Kolla va snygg han är! Han heter Oskar"
Jag heter Oskar, och det där stämmer fullt ut. :mattias
Iofs kom det en riktig Oskar-boom nån gång på 2000-talet när varenda unge skulle heta det, har varit det vanligaste namnet (eller iaf ett av dem) i några år nu.

Last edited:
Skulle jag ha turen att få tvillingpojkar?!?!:va Då ska de döpas till Julius och Ceasar:yoparty

Båda namnen e snygga o fräcka enl. MIG!!!

eller Josef och Stalin eller Adolf och Hitler osv. också mycket snygga och fräcka namn när man är inne på ämnet :rolleyes:

(många "och" blev de)

Jag föredrar korta namn! T.ex:

Qrt
Rubn
Glänn
Gregr
Tåmm (Borde inte få stavas "tom", riktigt elakt!)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman