Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ger du fan i, redan upptaget![]()
![]()
Har jäkligt svårt att förstå folk som döper sina hundar till människonamn. Vad är det för fel på gamla hederliga namn som Rex, King osv?Ja, det är upptaget, min grannes hund heter Elliot!![]()
Har jäkligt svårt att förstå folk som döper sina hundar till människonamn.
Felet är att de där namnen för det första är engelska hundnamn, "gamla hederliga" svenska hundnamn är snarare Fido och Karo i så fall. Jag tycker personligen att det är helballt med hundar och katter som heter människonamn, "Kom hit Torsten! Sitt!" eller "Sluta leka med musen Frasse och kom in och ät mat!"Har jäkligt svårt att förstå folk som döper sina hundar till människonamn. Vad är det för fel på gamla hederliga namn som Rex, King osv?
Jag tycker personligen att det är helballt med hundar och katter som heter människonamn
...näe, tacka vet jag Alfred!Så fel först, men så rätt när man smakat på det.
Och med Emil i Lönnebergas ord i tankarna kan det inte bli fel:
- "Det är du och jag Alfred!"
Åfyfan, vi delar inte direkt samma smak när det gäller namn... Kevin är ju t.ex ett av de mer white-trashiga namn man kan ge ett barn, varenda jävla ADHD-unge född på 90-talet heter ju någon form av Kevin eller Cevin. Oerhört obehagligt namn (förlåt alla som heter Kevin, skyll på era föräldrar eller något).
edwin?
Din förmåga att uttrycka dig i skrift överrensstämmer med mina fördomar om vilka det är som gillar namn som Kevin.
Vad heter du då. Örjan eller.? Alla som heter örjan är ju homosexuella och går på AA möten![]()
Tjena SH members. Hjälp oss i vår familj att komma på ett bra namn till vår lille kille som nu i skrivande stunda är 1 vecka och 3 dagar gammal.
Våra förslag är:
Milo, Milou, Milan, Noah, Dante, Hampus, Pontus.
Skriv gärna o berätta positiva resp negativa åsikter till varför ni vill/tycker om and so on.. och resp varför ni inte tycker om/vill and so on.. om namnen på grabbhalvan.
Tack på förhand
2970880Om du heter Jeremy i efternamn så vore Ron ett passande förnamn på ungen.![]()
2970956skulle vilja se frökens min på uppropet
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |