Nürburgring, nordschleife

Jag tröstade mig från början med att få åka svissta idag..

Men inte nog med att det var kissväder. Jag har varit tvúngen att sitta med näsan och pillat siffror också (tenta imorrn).. Men sen är det över :banana

Inte blivit mkt åkt nu på det senaste, men det är å andra sidan bara maj.. Sicken grej, flera månader kvar :d

Jag tröstade mig från början med att få åka svissta idag..

Men inte nog med att det var kissväder. Jag har varit tvúngen att sitta med näsan och pillat siffror också (tenta imorrn).. Men sen är det över :banana

Inte blivit mkt åkt nu på det senaste, men det är å andra sidan bara maj.. Sicken grej, flera månader kvar :d

Torrspår på Sviestad ikväll! Några droppar innan start men det var allt! :yoparty

// J

Torrspår på Sviestad ikväll! Några droppar innan start men det var allt! :yoparty

// J

Äckla mig inte nu, illa nog som det är :huvet..

Självklart skulle jag ha åkt. Men var som tvungen att plugga :brinnerup. Hoppas vid gud att det gick vägen idag :gnissla.

Men nu är det sommar på riktigt. Inga tentor, bara hojåka och lite jobb ända till september :yoparty!

Vill ut NJUUU.. Nån som är ledig och känner sig lite manad?

Mjaha. Tack för en mycket trevlig vecka även om den innehöll lite för mycket av allting.

Vi behöver sammanställa lite bilder och filmer och få till detta på ett bra sätt. :)

Blåsa liv i!

Dags att blåsa liv i denna tråd! :död
Ganska lägligt när vi ändå är och lägger några feta varv. :hojcbr
Och då menar jag vi som prioriterar detta gudomliga ställe framför Mantorp park! :tummenupp
Hur faan kan man välja så fel att man väljer Mantorp framför ringen?!?!?!? :dummer

Bifogat

• Ringen_1.JPG
    Ringen_1.JPG
    234.5 KB · Visningar: 179
Dags att blåsa liv i denna tråd! :död
Ganska lägligt när vi ändå är och lägger några feta varv. :hojcbr
Och då menar jag vi som prioriterar detta gudomliga ställe framför Mantorp park! :tummenupp
Hur faan kan man välja så fel att man väljer Mantorp framför ringen?!?!?!? :dummer

Eftersom vi _valde_ det så fick ju ni ringen för er själva den här veckan. Det finns ju inte en bil på parkeringen vad jag kan se....och inget regn heller. Bara en oljefläck från en tidigare parkerad....Kawasaki?

Be Happy! :tuttar:tuttar

Götteligött! Hur är vädret där nere så här års?

Igår och idag har det varit bra væder. Imorgon ser det ut att bli asbra.:tummenupp
7 Pheeeeta varv klardes av idag.:yoparty
Imorgon är det öppet från klockan 1 så då blir det åka av.
Nu ska det hinkas pilsner så man är iform för morgondagen.:tungan
du verkar ju trivas på banan med tanke på din tatuering. Se till och följa med ner nästa år:tummenupp

Ringensmiskarn på theRockers konto

Igår och idag har det varit bra væder. Imorgon ser det ut att bli asbra.:tummenupp
7 varv klardes av idag.

Bra körbart väder, vad är det? 25% luftfuktighet - 20,31°C - solen i 42,74° vinkel - vind 0,1 m/s :confused:

Jag och Nobben la feta PB i måndags, om det var fel på vädret hur snabb är man inte då :va

Bra körbart väder, vad är det? 25% luftfuktighet - 20,31°C - solen i 42,74° vinkel - vind 0,1 m/s :confused:

Jag och Nobben la feta PB i måndags, om det var fel på vädret hur snabb är man inte då :va

Begriper ingenting av vad du skriver har du smakat på flaskan redan klockan 18;30.:va
Temperaturen är kanon, underlaget likaså. Du är bara avundsjuk för att du var tvungen att åka hem i regnet. När ni åkt hem öppnade sig molnen och solen kom med STORA strålar bara så ni vet :arsele
Franka har guidat oss runt på så jävla bra vägar så ni fattar ingenting. Hoppas regnet öser ner på er och dubbdäcken måste sättas på.
Imorgon ska det sättas varvrekord det kan ni pheeethaja.
theRocker på theRockers konto

När vi åker runt på dom helt släta och kurviga vägarna här i området är det ju skönt att man har med sig några guider så man hittar tillbaka igen? :1pajas
20090916.jpg

God kväll.

Hur ser det ut med vårens tripp? Är det någon vecka bokad? Är man välkommen?
Mitt tuttklämmande under arbetstid kräver planering och det börjar bli dags att inkomma med tuttklämmningsbefrielse för rätt vecka. ;)

Puss på er!

God kväll.

Hur ser det ut med vårens tripp? Är det någon vecka bokad? Är man välkommen?
Mitt tuttklämmande under arbetstid kräver planering och det börjar bli dags att inkomma med tuttklämmningsbefrielse för rätt vecka. ;)

Puss på er!

Inget bestämt, vi bestämmer nog i februari när öppettider dyker upp, men här värmer vi upp med en Boscaiola som Micke så LÄNGE :tråkad VÄNTAT på! :tummenupp :yoparty :D :arsele :va :confused: :7peta :hjälm

Bifogat

• Bild0054.jpg
    Bild0054.jpg
    230.4 KB · Visningar: 76
Blir förmodligen lite ändrade planer på resan till Nordschleife detta år.
Enligt gällande öppettider så är vecka 18 ingen bra vecka då banan är stängd torsdag och fredag.
Vecka 19 endast öppen på Måndagen.
Däremot vecka 20 är det öppet varje dag (eftermiddag), fredag från 14 och Lördag-Söndag heldagsöppet.
Brukar vara den veckan vi åker ner.
Hur ligger intresset till då det snart är dax att boka boende.

Tanken är att åka ner Lördagen den 15:e maj och komma hem Söndagen den 23:e.
Några av oss ska ju till Gotland Ring helgen efter det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman