Nürburgring, nordschleife

97 dagar kvar. En hel evigihet ju

Ibland tänker du så fel.

Vi är nu i februari, och vi åker i maj. mellan februari och maj är det bara två månader, och med ett snitt på 22 arbetsdagar per månad så är det inte mer än 44 dagar kvar. Dvs drygt en månad.
Och den tiden kommer ju att gå med glans! :krama

Ibland tänker du så fel.

Vi är nu i februari, och vi åker i maj. mellan februari och maj är det bara två månader, och med ett snitt på 22 arbetsdagar per månad så är det inte mer än 44 dagar kvar. Dvs drygt en månad.
Och den tiden kommer ju att gå med glans! :krama

Tror jag tar ut lite semester i förskott oxå. Då måste ju dagarna minska ännu mer:tummenupp
Jag och mattematik går inte ihop som du kanske märker.
Hur som helst så får man ju med en märkesbroder ner i år. Undrar hur det kommer att gå för honom. det är ju inte vem som helst som klarar av att ratta ett sånt monster till hoj.

Hörs
Roger

...Hur som helst så får man ju med en märkesbroder ner i år. Undrar hur det kommer att gå för honom. det är ju inte vem som helst som klarar av att ratta ett sånt monster till hoj.
Märkesbroder? Pheeetsnabb är det ett fabrikat? Menar du Honda? Har hört att de i årets upplaga är uppsvällda bojsänken i samma viktklass som Centurion
cwmddd.gif

För er som fortfarande inte förstått vad FZ1 och Ringensmiskaren svamlar om när de pratar om "Grüne Hölle" och Ringen. Här finns en länk som både visar omgivningar, ger er ett semesteralibi inför familjen samt lär er idealspåret.
Håll till godo, 2Mbps gör dock att det kan ta lite tid....

http://ricky.schneberger.se/ringen/Ringenskolan.iso

1. Ringensmiskarn
2. FZ1
3. Aquila
4. Nobben
5. Schnellfahren
6. Ill-k
7. Ravi
8. Bagarn (strulnisse?)

Ska bara köpa nytt "fartmonster / ybermofa"!
Får väl bo i en sopsäck under någon "wunderbaum" om det inte finns boende,
kan i värsta fall tänka mig att toura ner också.
:)

1. Ringensmiskarn
2. FZ1
3. Aquila
4. Nobben
5. Schnellfahren
6. Ill-k
7. Ravi
8. Bagarn (strulnisse?)

Ska bara köpa nytt "fartmonster / ybermofa"!
Får väl bo i en sopsäck under någon "wunderbaum" om det inte finns boende,
kan i värsta fall tänka mig att toura ner också.
:)

"...i värsta fall"? :) Att käka frukost utanför Bremen med regnet ösande utanför samtidigt som man hör ljudet av hojarna 100m utanför fönsterrutan är ingen dålig upplevelse. :)

1. Ringensmiskarn
2. FZ1
3. Aquila
4. Nobben
5. Schnellfahren
6. Ill-k
7. Ravi
8. Bagarn (strulnisse?)

9. Joey

Uppoffringar, uppoffringar och åter uppoffringar! Vad ska man välja? En veckas studier av vårt underbara rättssystem alternativt en veckas studier av gravitationlära, kurvtagningslära samt kamratskap?

eeehm... jag väljer det senare:tummenupp

Uppoffringar, uppoffringar och åter uppoffringar! Vad ska man välja? En veckas studier av vårt underbara rättssystem alternativt en veckas studier av gravitationlära, kurvtagningslära samt kamratskap?

eeehm... jag väljer det senare:tummenupp

Bra val. Du kommer inte att ångra det, jag lovar:tummenupp

1. Ringensmiskarn
2. FZ1
3. Aquila
4. Nobben
5. Schnellfahren
6. Ill-k
7. Ravi
8. Bagarn (strulnisse?)
9. Joey
10. Black Adder

Om en bredkäftad hallänning får slå följe med er så hänger jag gärna på. Måste försvara teamet's färger nu när ryktet säger att vi förlorat en medlem.

Måste vara perfekt uppvärmning inför gotlandsresan :)

/ Stefan

Självklart är bredkäftade personer oavsett härkomst hjärtligt välkomna på den något förlängda helgkörningen.
Förlorat en medlem, vad menar du?
Är mest förvånad att det skulle ta sån tid och komma ur garderoben. Äntligen visar han att han inte bara är trevlig utan dessutom förnuftig.

@Ratad: Har dålig koll på om det är någon som planerar att åka hoj ner. Beror väl på hur många släpkärror vi lyckas skrapa ihop. Skulle själv kunna tänka mig att åka hoj ner. Har gjort det vid ett flertal tillfällen och tycker resan ner är en del i hela konceptet, bara vädret är på ens sida.
Eftersom mitt fordon ska transportera ner 2 hojar och jag måste vara med i bilen själv( utomlands måste jag köra bilen själv, nåt avtal som gäller tjänstebilen), så går det inte i år.

"...i värsta fall"? :) Att käka frukost utanför Bremen med regnet ösande utanför samtidigt som man hör ljudet av hojarna 100m utanför fönsterrutan är ingen dålig upplevelse. :)

Nae när du säger på det viset så..
Man kanske skulle slå sig på lite touring ändå.

:va

Ja finns det inte nåt släp så får man försöka vara karl nog
att köra ner..

:hördu

Just nu ligger man här på Astoria i Göteborg. Full som en liten griskulting och har det lagom långkukigt, funderande på alla projekt hemma. Bla det där med att få dit de nya blinkerserna på hojen.....
Och dessutom.....riktigt, riktigt sugen på en väl tillagad gris med massa öl och ett par bystiga kvinnor nere i Eifel.
Nåväl. Fälgtejpen sitter på plats iallafall....Natti.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT