Nödig - kan inte hålla mig mer!!!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Om jag hade fått hade jag skrivit allt med stooooora bokstäver men d går ju ente!!! Känner mig som en femåring som ska få sin önskade julklapp! :hihi

I morgon får jag ut min älskade fina lilla mooooooootorcyyykel!!!

Kan knappt hålla mig mer, har väntat i 2 månader på parkeringsplats i garaget och hojen har stått i vardagsrummet hela vintern. Vädret har varit fint ett tag nu och det kryper i skinnet på en. Vill bara uuuuuut!!!

Så i alla fall så har jag fått nyckeln nu OCH mina grejer till hojen! :) I morgon blir det massa meck med bejbi och sen ska vi försöka få ut den utan att hela grannskapet blir galet. :hihi Kommer så klart inte kunna hålla mig utan kommer ta en runda i stan iaf.

Har fått hem mina blåa angel eyes (jag är tjej!!! får lov att ha sånt pimp!) som ska monteras och väntar på mina svarta broms/kopplingsgrejs, ahh sorry d bara flög ur huvudet på mig vad d heter!! :hihi Sen ska skylthållaren och miniblonkisarna på. Funderar på att köpa stompgrips men har inte bestämt mig än, kör ju inte bana men har funderat på att prova iaf. Vad tycker ni?

Känner ni er lite smånervösa eller typ pånyttkära precis innan ni får ut era hojar, eller precis innan ni ska köra första gången på säsongen?! Vad fan ska man med en kille till när förälskelsen ändå försvinner efter ett tag till skillnad från hojkörandet då man hela tiden har den här känslan i kroppen, pirret! (inte det pirret!) :banana Ahh d e så skönt!

I morgon, då händer det grejer!!! :tummenupp :D :tuttar

Precis, va ska man med ett fruntimmer till. Hojofili is teh shit! :banana

Är förövrigt lika vresig som changco, men det går över när snön smält.

Varför ska du inte köra nå mer än i stan? :va
Ut och piska småvägar!

Varför ska du inte köra nå mer än i stan? :va
Ut och piska småvägar!

för att kl kommer vara rätt sent innan vi e klara, du vet när alex gör något tar det en halv dag. sen måste jag få han till att komma till mig innan det är mörkt med....:näsblod

men fredag......åhhh fredaaaag! då e ja ledig!!!! wieeee! :tummenupp

för att kl kommer vara rätt sent innan vi e klara, du vet när alex gör något tar det en halv dag. sen måste jag få han till att komma till mig innan det är mörkt med....:näsblod

men fredag......åhhh fredaaaag! då e ja ledig!!!! wieeee! :tummenupp

Haha jaha.. Ja, men jag visste ju inte att det var Alex det hängde på!
Jag är också ledig! :banana Vågar du dig utanför stan då? :hihi

Last edited:
Klart du ska ha stomp grips. satte det på min i vinter o tycker det är hur gött som helst.
Man behöver inte knipa riktigt lika hårt med bena, o så sitter man som gjuten när man kör bakhjul :)

stompisar är aldrig fel. asgött faktiskt..

klart du skall testa bana, häng med på en SMC kurs så du lär dig grunderna, sen är det bara att köra! finns fan inget roligare! :längtartillgotlandring

/J

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...