Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Om jag hade fått hade jag skrivit allt med stooooora bokstäver men d går ju ente!!! Känner mig som en femåring som ska få sin önskade julklapp!
I morgon får jag ut min älskade fina lilla mooooooootorcyyykel!!!
Kan knappt hålla mig mer, har väntat i 2 månader på parkeringsplats i garaget och hojen har stått i vardagsrummet hela vintern. Vädret har varit fint ett tag nu och det kryper i skinnet på en. Vill bara uuuuuut!!!
Så i alla fall så har jag fått nyckeln nu OCH mina grejer till hojen!
I morgon blir det massa meck med bejbi och sen ska vi försöka få ut den utan att hela grannskapet blir galet.
Kommer så klart inte kunna hålla mig utan kommer ta en runda i stan iaf.
Har fått hem mina blåa angel eyes (jag är tjej!!! får lov att ha sånt pimp!) som ska monteras och väntar på mina svarta broms/kopplingsgrejs, ahh sorry d bara flög ur huvudet på mig vad d heter!!
Sen ska skylthållaren och miniblonkisarna på. Funderar på att köpa stompgrips men har inte bestämt mig än, kör ju inte bana men har funderat på att prova iaf. Vad tycker ni?
Känner ni er lite smånervösa eller typ pånyttkära precis innan ni får ut era hojar, eller precis innan ni ska köra första gången på säsongen?! Vad fan ska man med en kille till när förälskelsen ändå försvinner efter ett tag till skillnad från hojkörandet då man hela tiden har den här känslan i kroppen, pirret! (inte det pirret!)
Ahh d e så skönt!
I morgon, då händer det grejer!!!

I morgon får jag ut min älskade fina lilla mooooooootorcyyykel!!!
Kan knappt hålla mig mer, har väntat i 2 månader på parkeringsplats i garaget och hojen har stått i vardagsrummet hela vintern. Vädret har varit fint ett tag nu och det kryper i skinnet på en. Vill bara uuuuuut!!!
Så i alla fall så har jag fått nyckeln nu OCH mina grejer till hojen!
Kommer så klart inte kunna hålla mig utan kommer ta en runda i stan iaf.Har fått hem mina blåa angel eyes (jag är tjej!!! får lov att ha sånt pimp!) som ska monteras och väntar på mina svarta broms/kopplingsgrejs, ahh sorry d bara flög ur huvudet på mig vad d heter!!
Sen ska skylthållaren och miniblonkisarna på. Funderar på att köpa stompgrips men har inte bestämt mig än, kör ju inte bana men har funderat på att prova iaf. Vad tycker ni? Känner ni er lite smånervösa eller typ pånyttkära precis innan ni får ut era hojar, eller precis innan ni ska köra första gången på säsongen?! Vad fan ska man med en kille till när förälskelsen ändå försvinner efter ett tag till skillnad från hojkörandet då man hela tiden har den här känslan i kroppen, pirret! (inte det pirret!)
Ahh d e så skönt! I morgon, då händer det grejer!!!