Nåt kul o göra i sthlm?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Uppvuxen i Sthlm och bor även kvar här i denna skitstad. Varför jag tycker den är skit är för att det finns så jävla lite o göra ifall man vill hitta på nåt med en polare, flickvännen, älskaren, arbetskollegan, låtsaskompisen o.s.v. Att ut och supa så finns det gott om ställen, men de suger också pung men funkar när man vill bränna bort en massa pengar på att må skit dan efter.

Behöver tips på vad man kan göra :) bara ni inte tipsar om statsvandring, för jag skulle köra iHjÄl mIG dIrEkT!!

Hyr varsin kajak vid Svima vid Pampas, sedan paddla runt Kungsholmen hela gänget.

Vad göra i detta labila väder då.......... Förutom att sitta här.
och om man inte är sugen på glass.

Dra till klippbadet i Kristineberg eller nån av baden på Långholmen.

Gå till Medis och kolla på kidsen som slår sig när de åker rullbräda i ramperna där.

Knata ut på Skeppsholmen och läs en bok till vattenutsikten.

Jogga runt Södermalm, 1 mil.

Ta med dig picknick och ät/drick i Tantolunden.

Spela biljard på Norrmalms biljard eller något annat sunkigt hak.

Fan jag kan nog hålla på hur länge som helst...

Hyr varsin kajak vid Svima vid Pampas, sedan paddla runt Kungsholmen hela gänget.

Fan Jörgen inte menar du väl att jag ska ta med hela gänget, kan lätt bli upptäckt eller om tjejen eller älskaren vill ligga avlång i kajaken med mig :tuttar

Det finns en glassfabrik på Pipersgatan om det nu är så att du tycker om glass...? Då kan du och din låtsaskompis slicka på varandra i samma veva :tungan

Kanske inte riktig glassväder precis.
Sist jag skulle slicka på min låtsaskompis så flyttade hon på sig och jag slickade en raggare under armen då han stod brevid oss.

Last edited:
Last edited:
Vad göra i detta labila väder då.......... Förutom att sitta här.
och om man inte är sugen på glass.

Nu kanske detta låter urtråkigt men själv funderar jag på att åka upp för att se titanicutställningen, om det är den som fanns när jag var i Lübeck (stannade till efter assens motogp) så verkar den helt okej :) Ösregnar det så är det ju då toppen, annars är det bästa med stockholm färden hem :D

TS verkar har rätt. Detta var förslagen efter googling:

Sommartid

* Smedsuddsbadet vid Rålambhovsparken. Här kan du bland annat hoppa lian ut i vattnet.
* Sätt dig på Västerlånggatan eller Drottninggatan och gissa landet som turisterna kommer ifrån.
* Fiska i strömmen

:huvet

Sedan finns ju ett gäng muséer att gå på och parkteatern.

Nu kanske detta låter urtråkigt men själv funderar jag på att åka upp för att se titanicutställningen, om det är den som fanns när jag var i Lübeck (stannade till efter assens motogp) så verkar den helt okej :) Ösregnar det så är det ju då toppen, annars är det bästa med stockholm färden hem :D

Ja om jag vill gå själv :( Det är ju bara jag av de jag känner som gillar att gå på museum o liknade. Eller så vill de gå på Moderna som jag tycker e :zpy

:D

Du har inte tänkt tanken att jag tycker att det är ngt njutbart och att jag är lite avundsjuk på dig? :krama

Ryktet om min promiskuitet är nog rätt överdriven. Men det blir så när man kommer ut och det visste jag att det skull bli även här på SH, att man betecknas utifrån sin sexualitet, bög-jörgen typ. Men syftet var då mest att göra det lättare för andra yngre outkomna hojkillar och hojtjejer som kanske till skillnad från mig inte har så lätt att leva själv.

Sist jag hade ngt umgänge av amorös karaktär var en kväll förra sommaren, och det var en gammal kärlek. :D Så jag är inte vidare liderlig.
På sh har jag aldrig uppvaktat ngn människa, dels attraheras jag av blott av ett litet fåtal, därtill ska det ju kännas att det är ömsesidigt också. Annars ingen framstöt.

Vi hojkillar är ju därtill generellt inte så snygga tycker jag. Inte när hjälmen åker av iaf. Så allt som skrivs här kring mig är ju är ju mest skoj, men det har du säkert förstått.

Bully är ju dock damfrisör så han var ju rätt misstänkt familjemedlem i början :D

Ser lite kul ut när man går förbi den gatan, en SF utanför en frisersalong på Ö-malm :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...