Nåt kul o göra i sthlm?

TS verkar har rätt. Detta var förslagen efter googling:

Sommartid

* Smedsuddsbadet vid Rålambhovsparken. Här kan du bland annat spana på tjejer som solar topless
* SättVästerlånggatan eller Drottninggatan
* Fiska i strömmen - Faktiskt ett väldigt bra förslag, men lägga nät i strömmen hade varit bättre.

:huvet

Sedan finns det ett gäng muséer att gå på och parkteatern.(ja om man är 110 år och inte har orken att rulla ut från ett tak så kan man gå dit.

Ett svagt G!

Ja om jag vill gå själv :( Det är ju bara jag av de jag känner som gillar att gå på museum o liknade. Eller så vill de gå på Moderna som jag tycker e :zpy

Titanic-utställningen ska vara bra. Jag träffade Musiechefen för några veckor sedan och även han var nöjd. Jag vill också gå och kolla på den.

Stalkar du mig?

:krama
Jag går den där gatan hem från jobbet ibland, sedan 14 år. Jag har koll på min stad bara, den där hojen var ju inte så svår att känna igen. Jag kan redogöra för fler SH-hojar som står parkade i krokarna om jag skulle vilja, det kan säkert du med. :D

:krama
Jag går den där gatan hem från jobbet ibland, sedan 14 år. Jag har koll på min stad bara, den där hojen var ju inte så svår att känna igen. Jag kan redogöra för fler SH-hojar som står parkade i krokarna om jag skulle vilja, det kan säkert du med. :D

Fan också, vart lite lyckigt där ett tag :)

Ngt som är lite kul är att åka till ngn trevlig skärgårdsö och bo över ett par nätter ett gäng. Ska till Rånö om ett par veckor. Riktigt najs :)

Ja det är vad jag helst gör så här års också, med Pride, allsång på skansen och annan sk underhållning i antågande. Jag flyr ut i skärgården eller över till Åland med träbåten. Jag brukar ofta besöka grannön Nåttarö. Sköna vägar att jogga på och sedan njuta av stränderna Stora och Lilla Sand. Inte så mycket mygg heller.

Ja det är vad jag helst gör så här års också, med Pride, allsång på skansen och annan sk underhållning i antågande. Jag flyr ut i skärgården eller över till Åland med träbåten. Jag brukar ofta besöka grannön Nåttarö. Sköna vägar att jogga på och sedan njuta av stränderna Stora och Lilla Sand. Inte så mycket mygg heller.

En kompis har stugorna och restaurangen på Rånö, så det blir lätt det. Du får dra i båtvisslan om du har vägarna förbi där v 30 :tummenupp

Spela minigolf. Är du ovan tar det lång tid! Men är faktiskt kul, speciellt om man vinner....

Men jag håller med om att Stockholm är en skitstad. Sverige mest överskattade utan tvekan. Lika bra att vädret är risigt. Finns inte fina stränder ändå. Optimist javisst!

Last edited:
Jag vill ha ett bättre kafé och publiv här i stan. Alla kör ju på samma koncept mer eller mindre, vilket är så jävla tråkigt.

Nä tacka vet jag Helsingfors, där finns det sköna hak!

Pelles tips : Åk österut!

Ja om jag vill gå själv :( Det är ju bara jag av de jag känner som gillar att gå på museum o liknade. Eller så vill de gå på Moderna som jag tycker e :zpy

Usch, låter skittråkigt att gå på museum.
Finns mycket att roligare att göra.

Lasergame eller liknande finns ju.. då får man ju iofs oftast spela mot massa småungar om man inte bokar banan för sig själv och sina polare.

Det finns ju som sagt en massa man kan göra:) Sen om det är det som tillfredsställer dig eller inte är ju frågan. Men båtfärder(vaxholmsbåtar, diverse färjor etc.), museum, klättervägs hallar, biografer, bad, gocart, diverse kurser man kan gå och massa annat. Om du tar lite initiativ till något och kollar upp lite vad som finns så ska du se att det går att sysselsätta sig med något:tummenupp

Inget att göra? Vilket satans skitsnack. Fantasin sätter gränserna. Pröva att krypa ut bakom stenen du gömmer dig under först.

Precis, vilket skitsnack!
Vilken stad hade du tänkt dig att det fanns något att göra i då?

Vågar påstå att Stockholm har flest saker du kan hitta på att göra men ofta är det att utbudet är så stort att man blir lite handlingsförlamad och sen hamnar på samma tråkiga pub/restaurang/nattklubb som alltid.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT