Nåt kul o göra i sthlm?

Inget att göra? Vilket satans skitsnack. Fantasin sätter gränserna. Pröva att krypa ut bakom stenen du gömmer dig under först.

Okej ska åka utanför ditt fönster och tuta, skrika och klappa händerna timme in och timme ut. Det är verkligen kul!

Åh jag som e ledig i eftermiddag ...! :P
När slutar herrn då?

Ni kanske ska ta detta till pm?:)

Edit:
Nu behöver jag fan lite hjälp här. Kommer just nu bara att tänka på någon standup komiker som snackar om just tjejer som blir kompis med gaykillar bara för att de inte är intresserade av tjejer.
"We can talk about anything" eller något liknande skämtar den komikern om att tjejer säger,men kommer bara fan inte på vem det är!

Känns som det var väldigt passande för stunden:hihi

Last edited:
chill i dill vännen, jag har semester, det bjuds på kaffe!

Nåja, vad är du på jakt efter för typ av aktivitet?

Nice! jag har också semester så jag kan vänta utanför tills du somnat!

Nån trevligt att göra med tjejen!

Nice! jag har också semester så jag kan vänta utanför tills du somnat!

Nån trevlig att göra det med tjejen!
Jag är trevlig..

Med hänsyn till vädret skulle jag säga, åk och ta en privat klätterkurs. Det finns bra anläggningar i Solna, Västberga och Sickla.

Om ni är av den mer stillasittande typen, fiska. Hoppa på musikbåten och lyssna på jazz. Besök en utställning. Besök en skjutbana. Bjud henne på middag och sov över på grand etc.

Jag är trevlig..

Med hänsyn till vädret skulle jag säga, åk och ta en privat klätterkurs. Det finns bra anläggningar i Solna, Västberga och Sickla.

Om ni är av den mer stillasittande typen, fiska. Hoppa på musikbåten och lyssna på jazz. Besök en utställning. Besök en skjutbana. Bjud henne på middag och sov över på grand etc.

Mycket bra förslag :)

Ni kanske ska ta detta till pm?:)

Redan gjort.

Edit:
Nu behöver jag fan lite hjälp här. Kommer just nu bara att tänka på någon standup komiker som snackar om just tjejer som blir kompis med gaykillar bara för att de inte är intresserade av tjejer.
"We can talk about anything" eller något liknande skämtar den komikern om att tjejer säger,men kommer bara fan inte på vem det är!

Känns som det var väldigt passande för stunden:hihi

Fast jag har träffat "Malin" med moatje förr, fast i verkligheten. Så vi är inte så lättfotade som det kanske såg ut.

Nåväl, här är iaf detaljerna för Titanic-utsällningen som alltså hålls i Båthall 1 i Vasahamnen, inte på Sjöhistoriska.

http://www.cisionwire.se/sjohistori...iskor-och-myter-i-sommarens-stora-utstallning

Skepp och hoj

/J

Redan gjort.

Fast jag har träffat "Malin" med moatje förr, fast i verkligheten. Så vi är inte så lättfotade som det kanske såg ut.

Nåväl, här är iaf detaljerna för Titanic-utsällningen som alltså hålls i Båthall 1 i Vasahamnen, inte på Sjöhistoriska.

http://www.cisionwire.se/sjohistori...iskor-och-myter-i-sommarens-stora-utstallning

Skepp och hoj

/J

Fördömt, den verkade ju intressant :mad: Får väl försöka hitta nåt ball i Köpenhamn istället, Skåning som man är.

Tjejen hade nog älskat Zorbing, jag är nog för feg för det, men pickadoll hade jag nog gillat mer men inte hon. Kanske kan göra båda :)

Hmm.. köra Ferrari eller Lambo?
Segwaytur på Djurgården? Den ska jag snart prova - verkar skitkul att glida runt på!
Gokart på gata? Lagligt! Fast man köra ungefär lika lagligt som med hojen...
Provdyk annars! Kanske är så kul som alla säger och slutar i ett dykcert? Kan va jävligt schysst i Thailand i vinter.

Nu känner jag mig som en jävla reklampelare. :glömdet

Tjejen hade nog älskat Zorbing, jag är nog för feg för det, men pickadoll hade jag nog gillat mer men inte hon. Kanske kan göra båda :)

kan du inte ge dej ut med jörgen och hans tändkulemaskin och dörja aborre eller gädda.
nu vet man hur bra man har det med hela havet utanför så att man kan ge sig ut med båden och dörja makrill eller få en riktig bergstorsk på kroge...:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT