Nånna R.O.H som kör än?

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Alla har väl inte got i ide än..eller?
Nån som vill rasta av sig lite imorgon?

Hmmm... Bättre o spara det till nästa års gazzande:krama
Var e alla dom andra blekfisarna då...?

ja det blir revinge med cross i morgon..äger du nån???

Aaha:) Nä! inte än. Funderat på att skaffa en och träna på...
Men vilken:va
Sneglar på en KX500 (ska va värst som vanligt) eller en CR500.
Vill iaf ha en som skrämmer skiten ur en:D
När är du där ute då?

ha värst blir du nog på en KTM.men tyvär har vi kometen med oss.(SM o EM) åkare,så det blir nog inte med att vara värst. vi är väl där vid 12.ska ha hund och motard med...men dom andra ska köra satan..

men om du skaffar motard så har du nån att köra med iaf

a. det här e segt..lägg till mig på FB..christian sjöborg. meder of big buddha racing

a. det här e segt..lägg till mig på FB..christian sjöborg. meder of big buddha racing

Last edited:
ha värst blir du nog på en KTM.men tyvär har vi kometen med oss.(SM o EM) åkare,så det blir nog inte med att vara värst. vi är väl där vid 12.ska ha hund och motard med...men dom andra ska köra satan..

Har jag oxå sneglat på faktist. Men jag vet inte, jag vill ha en tvåtackt nämligen. En 360 kanske:tungan Men så är fyrtacktarna nog bättre faktist.. men men. Vi har ju inte så många motardbanor ju..eller? Annars hade det varit perfekt o träna på isof.

FaceBook..... sa du facebook. *suck* det har jag bojkottat!!! sorry:)

Nörd,hehe. nja jag kan inte köra tvåtakt längre efter kör 4:a. nja motardbana,skulle vara lockarp i så fall,nä den har jag för att bara köra och peka fingaer att alla. duccen går på bana och det man brinner för......kanske en å annan gatdag utan skylt å lampor..har ju kör i från dom för..

Nörd,hehe. nja jag kan inte köra tvåtakt längre efter kör 4:a. nja motardbana,skulle vara lockarp i så fall,nä den har jag för att bara köra och peka fingaer att alla. duccen går på bana och det man brinner för......kanske en å annan gatdag utan skylt å lampor..har ju kör i från dom för..

Nä det är väl så.... har man börjat med 4tackt så går man nog inte tebax till tvåtackt... Jomen lockarps.... o sen då? Skulle vatt som i Finland, banor överallt utan bullergränser:tungan
haha så du ger fingret till alla som hoppar över dig eller?:D
nja.... vi kan ju ta ett race nästa gång på Ring Knutstorp eller nått:yoparty
Om det blir nån grusprättare hör jag av mig:tummenupp

Klart som fan att man kör "fortfarande". De é ju inget lappmögel ännu.
Ska bygga på huset idag, så fasiken vet om jag hinner.

@Lee, va fasiken, é du oxå med i BigBuddha?

Nu är jag ju inte RoH men jag kör oavsett väder året runt!

Ja de e rätt! En riktig knutte..:tummenupp

wel wel... blir väl en dag till imorgon dårå, sen ger jag upp tror jag. Däcket är slut och övre kåpan small i bitar.:näsblod

Var kallt idag men skönt endå.. härligt soligt o friska vindar:yoparty

Varje dag. inga lustrundor nu men det har körts alla dagar sen 06.

Vi får se hur det blir i år med en radliter:va

Storsånkor har man total erfarenhet av men är lite funderande inför denna vintern med 3gg+ hästar:rolleyes:

Storsånkor har man total erfarenhet av men är lite funderande inför denna vintern med 3gg+ hästar:rolleyes:

Kul att se att du lever och frodas Krister!
Jag hjälper dig gärna att ta fram ett par shyssta vinterpjäxor om du vill sladda i vinter?

Jag trodde alla visste att jag går under jord ett par månader efter att semestern är slut:va

Nja, det är inte hästarna du måste ha koll på, det är att din nya hoj väger dubbelt så mycket som den gamla...
En stånka kan man ju dra ut en runda på i januari (jag brukar dra en runda när det är solsken i januari/februari på XR'n) , men jag skulle aldrig ens tänka tanken på att ta ut TL'n, och det inte för att jag är rädd för att putsa/tvätta hojen efteråt. Men 50 extra kilo är en hel världs skillnad...

:hej

Nja, det är inte hästarna du måste ha koll på, det är att din nya hoj väger dubbelt så mycket som den gamla...
En stånka kan man ju dra ut en runda på i januari (jag brukar dra en runda när det är solsken i januari/februari på XR'n) , men jag skulle aldrig ens tänka tanken på att ta ut TL'n, och det inte för att jag är rädd för att putsa/tvätta hojen efteråt. Men 50 extra kilo är en hel världs skillnad...

:hej

Jag är ju en redit krabbig kille så vikten är inget problem:D

*/ ?>
Back