Nånna R.O.H som kör än?

Ja men du kör 99% på bana :) jag tycker bara att alla har mer eller mindre bytat till off-rode eller motard

Och enligt inside-info blir det vara värre till nästa år.

Men frukta inte! Ryktena säger att VBK gjort sig av med sin vita springare, och införskaffat den penisförlängare han så länge suktat efter, en retta! ;)

Last edited:
... jag tycker bara att alla har mer eller mindre bytat till off-rode eller motard

Jag har spettan kvar (än) för glada dagar...
Omväxling förnöjer vet du väl. Off-road blir nu lite sport om man håller lite tempo :)
Sedan är det rätt skönt att utåt ge ett "blidare" intryck, fast man eg. inte har föändrat sin körning nått nämnvärt. Fördelen är att man har kul på fler typer av vägar.

Vissa får ju panik i blicken o vägrar köra lite grusväg med sin sporthoj när man råkar komma in på en sådan väg. (För det har ju hänt ;) )

Och enligt inside-info blir det vara värre till nästa år.

Men frukta inte! Ryktena säger att VBK gjort sig av med sin vita springare, och införskaffat den penisförlängare han så länge suktat efter, en retta! ;)

Retta is da shit, har jag ju sagt

Jaha ja, här var det en o annan knutte dårå....

(märkligt? denna tråden har då inte visats sig aktiv på mitt konto här???)

Jag väntar på att sambon ska komma hem då hon "råkade" få med sig tankkort och hela middevippen...kärringar :gnissla

Jag väntar på att sambon ska komma hem då hon "råkade" få med sig tankkort och hela middevippen...kärringar :gnissla

Haha....? Dessa kärringar alltså... helt underbart omöjliga!

Blev ett gött gazz idag för mig iaf:banana Drygt 10 mil varav 2 på bakhjulet, så j**la gött.
Blåste en hel del dock, så det var lite halv spännande imellanåt.
Får se om det blir en sväng till imorgon:tungan

Det var gött väder idag med. Men 2-3+ är lite svalt utan varmare vantar... Fan va tummarna kan vara utsatta då..

För den aktive kan jag meddela att vägen mellan Klippan o Rössjön över Bassholma är finfin. Dessutom är nu sista delen in mot Eket, som tidigare var lappad, nu HELT NYASFALTERAD o len som en...! :D

IMAG0594.jpg

Last edited:
vi var tre ute och bruma idag..mötte två andra i landskrona..någ e det några som e ute och kör..GOTT

Det var gött väder idag med. Men 2-3+ är lite svalt utan varmare vantar... Fan va tummarna kan vara utsatta då..

För den aktive kan jag meddela att vägen mellan Klippan o Rössjön över Bassholma är finfin. Dessutom är nu sista delen in mot Eket, som tidigare var lappad, nu HELT NYASFALTERAD o len som en...! :D

View attachment 351823

Vet att dom har fixat den, jag och Gt har redan varigt och rekar nya rutter inför säsongen
Kommer att bli en orgie av kurvor till sommaren :hoppa

Blev en kort tur i idag. I kyligaste laget men hellre kallt o torrt än blött/regnigt/blåsigt och "varmt" (5-10 grader). Sen går det ju också åt rätt håll. Det blir ljusare för varje dag som går, mässan i Gbg är om två veckor inte så mycket senare är det omställning till sommartid och innan vi vet av det så är det betydligt fler ute på vägarna än nu...

20120114078.jpg

Jag var ute igår med lite galet motardfolk ;) Gick fint fast var lite kallt, vi körde som man ska göra med en motard ;) :dummer

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back