Nån som vill sälja?

Geronimo79

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
KTM 150 SX 2012
Är det någon som har en fin Husa 650 -04 & nyare med lite gång till ett bra vinterpris? Ev kan KTM 625/660 -05 & nyare vara av intresse oxå..

Geronimo79 skrev:
2465757 Är det någon som har en fin Husa 650 -04 & nyare med lite gång till ett bra vinterpris? Ev kan KTM 625/660 -05 & nyare vara av intresse oxå..
Jag vet en som har en helt ny 06a 650 motard. Aldrig startad.
Vet inte vad han ska ha men lägger du upp 69000kr så borde du få den.

Aldrig fel att köpa nytt, speciellt till begpriser!

Johise511 skrev:
2465778 Det här är den billigaste på blocket, jag gjorde en snabbsökning. jag vet inte vems hojen är men det är den billigaste.

http://www.blocket.se/vi/8874527.htm?ca=14_s

Lycka till!

Tackar men jag har sett "allt" på Blocket tror jag, vill inte att den ska gått mer än 50 tim och helst finnas i södra sverige.. Har sett nån -05 som ser fin ut men tycker inte man ska ge mer än max 60.000:- med tanke på årstid och att man hittar -06 or för 70.000:-

Stoffy skrev:
2465782 Jag vet en som har en helt ny 06a 650 motard. Aldrig startad.
Vet inte vad han ska ha men lägger du upp 69000kr så borde du få den.

Aldrig fel att köpa nytt, speciellt till begpriser!

OK! Verkar ju intressant, undrar bara varför han har en ostartad ståendes? Var finns den nånstans och vet du om det finns något extra på den som typ acra helsystem lr nåt?

Last edited:
är väl den från lotteriet kanske :)

Malmö-motard skrev:
2466176 Jag vet en KTM 660 från -05 i nyskick (övningskörd) :tummenupp

160mil och nya däck. Pris bud...

Jag har sett folk med övningskörskyltar som har wheelat, stoppies:at... (:va ) och bränt gummi ganska friskt så det betyder inte så mycket:)

japp den är från lotteriet och står å glänser i min buss.... Nån som e intreserad så bara ring... 0708-127707 Johan...

Geronimo79 skrev:
2465757 Är det någon som har en fin Husa 650 -04 & nyare med lite gång till ett bra vinterpris? Ev kan KTM 625/660 -05 & nyare vara av intresse oxå..

Geronimo79 skrev:

Ravetrancer har en Husa 04 till salu har jag för mig.

fLedLik skrev:
2466161 Blir det en Busaberg? :)

Hmm inte alls omöjligt, verkar ju vara ganska bra tryck i dem:tungan Fattar jag det rätt så verkar det ju inte vara en större service förrän vid 100h? Så är det mest olja/filter och man lär sig ställa ventilerna så har man förmodligen tillbaka det i körglädje:)

Lennartsson skrev:
2466309 japp den är från lotteriet och står å glänser i min buss.... Nån som e intreserad så bara ring... 0708-127707 Johan...

Vet att det var en firma för ca 1,5 till 2 månader sen som sålde nya Husa 650 -06 inkl. antingen acra helsystem eller ett skinnställ för 78.000:- Är din orginal o tanke på att säsongen snart e slut så har du ett bud på 60.000:-:tummenupp

Geronimo79 skrev:
2466651 Vet att det var en firma för ca 1,5 till 2 månader sen som sålde nya Husa 650 -06 inkl. antingen acra helsystem eller ett skinnställ för 78.000:- Är din orginal o tanke på att säsongen snart e slut så har du ett bud på 60.000:-:tummenupp
Så en ny ostartad Husa -06 är värd 60k medans en begagnad CRF -05 är värd 62k(gissa vilkens annons):va

Busaberg skrev:
2466753 Så en ny ostartad Husa -06 är värd 60k medans en begagnad CRF -05 är värd 62k(gissa vilkens annons):va

Vad en vara är värd och vad man får vid en ev försäljning kan vara två vitt skillt olika saker, samma sak som det finns vissa människor som retar upp sig på allt och alla och sen de där andra som tar det med en klackspark.:arsele (gissa vem?)

Självklart så är säkert en ny husa värd runt 70 tkr & kanske mer men då man fick en ny på firma med Acra helsystem för 78 tkr under "högsäsongen" så sår man förmodligen inte mer än 70 tkr för en orginal denna tiden på året! Då kan ett bud på 60 vara ett riktmärke så får man se var man landar..

Geronimo79 skrev:
2466955 Vad en vara är värd och vad man får vid en ev försäljning kan vara två vitt skillt olika saker, samma sak som det finns vissa människor som retar upp sig på allt och alla och sen de där andra som tar det med en klackspark.:arsele (gissa vem?)

Självklart så är säkert en ny husa värd runt 70 tkr & kanske mer men då man fick en ny på firma med Acra helsystem för 78 tkr under "högsäsongen" så sår man förmodligen inte mer än 70 tkr för en orginal denna tiden på året! Då kan ett bud på 60 vara ett riktmärke så får man se var man landar..

Skärp dig med dina skambud.Hade jag vetat att du va en sån hade jag inte tipsat dig om hojen. Och du man ska inte tro på allt man hör om priser.

Geronimo79 skrev:
2466651 Vet att det var en firma för ca 1,5 till 2 månader sen som sålde nya Husa 650 -06 inkl. antingen acra helsystem eller ett skinnställ för 78.000:- Är din orginal o tanke på att säsongen snart e slut så har du ett bud på 60.000:-:tummenupp

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ta bort denna tråd, det finns plats på detta forum att annonsera, för den som vill köpa hoj.

Kan se ut på följande vis:

Ny hoj köpes. För max 60.000
Ev kan jag tänka mig att byta mot min beggade hoj som har gått en säsong om jag får ett par tusen i mellanskillnad.
Ventilkåpan är lite svår att få dit, i övrigt en bra hoj.

Eller något sådant.

Stoffy skrev:
2467356 Skärp dig med dina skambud.Hade jag vetat att du va en sån hade jag inte tipsat dig om hojen. Och du man ska inte tro på allt man hör om priser.

Vad tycker du man ska betala för den då? -07:orna är här redan och säsongen är i princip slut. De finns för 83.900:- nu o det är vad firmorna begär. Rätta mig om jag har fel men en årsmodell i skillnad skiljer sig i 9 fall av tio med minst 10.000:-, åtminstone om de är så nya.. Sen var faktiskt "budet" på 60 tkr lite med glimten i ögat:tummenupp

Geronimo79 skrev:
2467498 Vad tycker du man ska betala för den då? -07:orna är här redan och säsongen är i princip slut. De finns för 83.900:- nu o det är vad firmorna begär. Rätta mig om jag har fel men en årsmodell i skillnad skiljer sig i 9 fall av tio med minst 10.000:-, åtminstone om de är så nya.. Sen var faktiskt "budet" på 60 tkr lite med glimten i ögat:tummenupp

nu har du faan målat in dig i ett hörn........ du skrev ju i ett annat inlägg att det "Då kan ett bud på 60 vara ett riktmärke så får man se var man landar.. "

:tomten

*/ ?>
Back