Nån som vill sälja?

Geronimo79 skrev:
2467498 Vad tycker du man ska betala för den då? -07:orna är här redan och säsongen är i princip slut. De finns för 83.900:- nu o det är vad firmorna begär. Rätta mig om jag har fel men en årsmodell i skillnad skiljer sig i 9 fall av tio med minst 10.000:-, åtminstone om de är så nya.. Sen var faktiskt "budet" på 60 tkr lite med glimten i ögat:tummenupp
Det är i princip bara kosmetiska förändringar som skiljer 06an mot 07an.
Tycker inte att det skiljer 10000kr mellan en 05a och en 06a men vist det kanske gör det på 06 och 07.

Men då landar du ju på 73900kr för en ny 06a. Jag tycker att du borde kunna få den billigare än så.
Men hör med Johan som säljer det han är inte omöjlig men han har råd att behålla den till våren om han inte får vad den är värd.

Stoffy skrev:
2468196 Det är i princip bara kosmetiska förändringar som skiljer 06an mot 07an.
Tycker inte att det skiljer 10000kr mellan en 05a och en 06a men vist det kanske gör det på 06 och 07.

Men då landar du ju på 73900kr för en ny 06a. Jag tycker att du borde kunna få den billigare än så.
Men hör med Johan som säljer det han är inte omöjlig men han har råd att behålla den till våren om han inte får vad den är värd.

Ok, kanske ringer honom.. Uppskattar att det verkar blivit en snällare ton i tråden oxå:tungan

Hehe... Jag läste du bjöd 60...jag skulle bjudit 50... men eftersom jag är säljare och joker i leken så vill jag ha 70 för den prutat å klart..Annars kan jag lika gärna ha den kvar åka till kiosken med slippa åka oreggad Yamaha dit. Du köper faktiskt en helt ny hoj, enda som skiljer mig vetligt är färg och att ljuddämparen var utflyttad lite så den inte tar i hjulet lika lätt... Några schims i fjädringen var oxå nya 07. Så för en 500ing kan du ju uppdatera den till 07 annars samma bike enligt Husa folket. 0708-127707 Johan

Geronimo79 skrev:
2468489 Ok, kanske ringer honom.. Uppskattar att det verkar blivit en snällare ton i tråden oxå:tungan

Lennartsson skrev:
2468585 Hehe... Jag läste du bjöd 60...jag skulle bjudit 50... men eftersom jag är säljare och joker i leken så vill jag ha 70 för den prutat å klart..Annars kan jag lika gärna ha den kvar åka till kiosken med slippa åka oreggad Yamaha dit. Du köper faktiskt en helt ny hoj, enda som skiljer mig vetligt är färg och att ljuddämparen var utflyttad lite så den inte tar i hjulet lika lätt... Några schims i fjädringen var oxå nya 07. Så för en 500ing kan du ju uppdatera den till 07 annars samma bike enligt Husa folket. 0708-127707 Johan

Kan du tänka dig att köra en liten bit söderut o möta upp mig så har du ett bud på 69.000:- vsa..

Geronimo79 skrev:
2469640 Kan du tänka dig att köra en liten bit söderut o möta upp mig så har du ett bud på 69.000:- vsa..

U got mail...... Om jag nu gjorde rätt.... hehe

Migael skrev:

I annonsen står det att det är en 04a, jag ser ingenting som är 04 på den. Titta en halv sekund på motorn så ser man ju direkt. Övrigt, Visst, ett sexkolvsok, men i fel färg. Men det är en himla massa 01 grejjor på det. Typ allt är från 01. :D

Johise511 skrev:
2465778 Det här är den billigaste på blocket, jag gjorde en snabbsökning. jag vet inte vems hojen är men det är den billigaste.

http://www.blocket.se/vi/8874527.htm?ca=14_s

Lycka till!

"Landsvägs reggad 6kW. Billig försäkring. Betalar 1050kr helförsäkring /helår"

6kw, 1050 för hel och helår? Är litet av ett moppefucko, men hur fan funkar det där med en 650, tror min helförsäkring är betydligt dyrare och det är en lätt mc.
Är 650´n megastrypt eller?

Megastrypt är rätta ordet... :D Dvs de är olagliga på gata ostrypta, och strypta går de med nöd och näppe framåt i trampmoped-takt. Men huruvida man gör är upp till ens eget samvete. :tungan

Hrrm, det är väl inte olagligt att köra en ostrypt hoj på gata om du har körkort för det? Däremot försäkrar du ju på falsk effekt, men det är ju en annan sak.

Husaberg är ju typgodkända MED strypningar pga buller och utsläpp. I regbevisen står ju lite olika beroende på modell men i mina så nämns dB vid visst varvtal och en maxhastighet för fordonet (typ 97km/h om jag inte minns fel) Samma som om du trimmar en mc eller bil nå djävulskt, är olagligt, men vem orkar lägga resurser på att kolla sånt så länge det sköts snyggt.. :tungan

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...