Nån som vet vart man kan köpa metanol till rätt pris i södra Dalarna + - hit o dit???

Når frågan är uppe....

Var kan man köpa flytande kväve?

750RR

Flytande kväve köps från en av AGA's återförsäljare. Kolla på AGA's hemsida för info.

Jag köper metanol från Boys Toys i Gävle, 100 kronor för en 5 liters dunk. ...du får även skriva på ett papper i butiken vad du ska använda det till. Hör med BT i Gävle om dom vet var det finns.

andersbrink skrev:
Flytande kväve köps från en av AGA's återförsäljare. Kolla på AGA's hemsida för info.

Jag köper metanol från Boys Toys i Gävle, 100 kronor för en 5 liters dunk. ...du får även skriva på ett papper i butiken vad du ska använda det till. Hör med BT i Gävle om dom vet var det finns.

Har mailat KB's RC-Hobby i falun. Det är närmare. Boys Toys vet jag vart det är. Lite längre men ett alternativ. Gävle har ju Ikea så man kanske måste åka dit i alla fall. :)

KB-S har metanol ja, ligger utanför falun ut mot leksand. Där köper du om du ska ha soppa till nåt radiostyrt, typ färdigblandad med 70%metanol, 20% olja och 10% nitro.. men det är dyrt. Ska du ha ren metanol går det fint igenom nån som kör speedway/isracing. Åk ut till brovallen o gå in i depån bara.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra