Nån som vet något om KTM 520sx-01

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Ska ev åka o köpa en ktm 520sx -01 efter jobbet idag någon som har ris o ros om den hojen ??

mvh Ludde-man

Bra hoj! Köpte en ny -01a och den gick felfritt det året jag hade den iaf.

Om jag var i din sits skulle jag satsa på en 525:a istället då de går att hitta för ungefär samma pengar. Kolla blocket får du se där finns en riktigt fin 525 för 29000 kr.

Vad spelar det för roll om han köper en 525 då det är samma skit? :) Ska vara om han vill ha en nyare modell, men det är ju i princip samma maskin förutom en aning utseendemässigt. Samma cylindervolym är det dessutom ;)

520 är fina grejer det! Passa dig för exemplar som har gått mycket och inte blivit servade bara. Råkade själv på ett sådant när jag letade hoj, men håll ögonen öppna bara :)

ja nu blev det en 520sx 01 fick den för 24000 så nu i helgen blir det grusgrop + lite skog .. tackar för svaren :tummenupp mvh Ludde-man

kåteämm skrev:
2418261 Härligt, gratulerar till ett fint köp :tummenupp

Upp med lite bilder påren nu

ska försöka fixa lite bilder kom hem igår natt lite för mörkt för telefonkameran :tummenupp ja jag e riktigt nöjd med köpet

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back