Honken är en hockeymålvakt. Kånken är en ryggsäck från Fjällräven som ofta bärs av diverse flummare, grönavågare och annat löst folk.Honken rygga, rastaflätor och saronger på hela högen, och så jag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Honken är en hockeymålvakt. Kånken är en ryggsäck från Fjällräven som ofta bärs av diverse flummare, grönavågare och annat löst folk.Honken rygga, rastaflätor och saronger på hela högen, och så jag.![]()
men varför sluta vara turist då?? åker ni medvetet till skitställen eller? då får ni ju skylla er själva
Jag har varit i egypten, kina, japan, spanien, frankrike, tyskland,turkiet, italien, thailand,
Det enda stället som jag personligen gillar är just indien och goa... Resterande Indien har jag inte varit i uton New Delhi och dit åker jag inte igen...
Varför skulle jag åka till chennai om 90% av alla som varit där tycker det är skit? förstår inte resonemanget....
Visst resten av indien kan vara skit, men prova ett område som man blir rekommenderad att åka till då??
Vissa av oss har arbeten som ibland kräver att vi lyfter arslet från kontorsstolen och beger oss ut i världen, och då hamnar man sällan på turistorterna...

Jag har föreslagit att vi ska starta ett projekt i Las Vegas, men hittills har chefen inte nappat.![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |