Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför blir jag inte förvånad? Till råga på allt verkar det vara regnperiod i november.![]()

. Rickshawförarna hade de mest riggade taxameterna på denna planeten och fasta priser som man avtalat om innan var från förarens sida alltid förhandlingsbara uppåt när man kom fram. Åkte en taxi som krockade och där skällde taxiföraren satan för att vi inte ville betala skadorna. (Han var dessutom full märkte vi
Mina fördomar om Indien verkar besannas helt i den här tråden. Jag har jobbrest en hel del till Kina och upplevt hur det är där. Min uppfattning om Indien var att det var sämre på alla sätt och vis även om det mesta är skit i Kina.
Jag är helt enkelt en sådan som trivs förbaskat bra hemma i Sverige där saker och ting är dyrt, men man får vad man betalar för och allt fungerar som man förväntar sig.
BusAnna: Käka bara välkokt mat. Skippa allt vad sallad heter. Borsta inte ens tänderna i kranvatten och försök att låta bli att peta dig själv i munnen med händerna så kanske du slipper magsjukor modell värre.
äääh vad alla klagar på indien då....? Inget som har något bra att säga? kanske varit på fel ställe i Indien?
Jag har varit i GOA sammanlagt 7st resor nu och jag gillar det, men kanske folket och klimatet är bättre i GOA? Trevliga människor, bra mat och skitbilligt. Sedan så är kontrasterna stora vissa har skitstora hus med betjänter medans närmaste granne är ett risigt plåtskul.
nej jag har inge rasta flätor, men istället undviker jag ju även flumstränderna så som vagator beach osv...
Har aldrig varit kräksjuk i Indien, dock så bli ju inte magen bra av all curry och chili
Är man bara noga med hygienen efter att ha hanterat pengar och annat smittorisk område så går det bra.... Handsanitizer som dödar 99,9% av bakterierna iz the shit!
äääh vad alla klagar på indien då....? Inget som har något bra att säga? kanske varit på fel ställe i Indien?
Jag har varit i GOA sammanlagt 7st resor nu och jag gillar det, men kanske folket och klimatet är bättre i GOA? Trevliga människor, bra mat och skitbilligt. Sedan så är kontrasterna stora vissa har skitstora hus med betjänter medans närmaste granne är ett risigt plåtskul.
nej jag har inge rasta flätor, men istället undviker jag ju även flumstränderna så som vagator beach osv...
Har aldrig varit kräksjuk i Indien, dock så bli ju inte magen bra av all curry och chili
Är man bara noga med hygienen efter att ha hanterat pengar och annat smittorisk område så går det bra.... Handsanitizer som dödar 99,9% av bakterierna iz the shit!

Immigrationsofficeraren vet ju självklart att du har ett business visa men hur visste alla andra det?Jag har bara dåliga erfarenheter från det landet, då jag hade arbetsvisum var jag ännu mer lukrativ att försöka blåsa. Jag var en gående bankomat till alla från mannen på gatan till immigrationofficerare och tullare.
Immigrationsofficeraren vet ju självklart att du har ett business visa men hur visste alla andra det?
Har aldrig upplevt att ngn på flygplatsen försökt luras eller blåsa på pengar förutom väskbärarna som jag alltid undviker.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |