Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cyberdog skrev:Tja e det nån som har byggt fighter av en fzr 600 som vill dela med sig av bilder?
skulle vara toppen![]()

hållundan skrev:CayLe håller väl på för fulla muggar med något också...
Jo föffan. DO IT! Varför original på en sån gammal häck? Jag sågade sönder halva baken på min, skruvade rätt i bakramen och meckade som fan.CayLe skrev:Det står ganska still just nu, vet inte om jag ska våga kapa i bakramen eller inte, man vill ju kunna återställa till orginal sen...
hållundan skrev:Jo föffan. DO IT! Varför original på en sån gammal häck? Jag sågade sönder halva baken på min, skruvade rätt i bakramen och meckade som fan.
Bu för original på gamla hojar![]()
CayLe skrev:Vill ju ha möjligheten att köra med skjuts.
Sakerna är bara ditsatta, det blir crosstyre och så ska rumpan få sig några fästen osv.
Hightuned skrev:Vad det du som kom ner från sandhamn förra veckan med en fuzzhat över hjälmen, så ut som en fzr utan kåpor? Oroa dig inte för att kapa bakramen jag har en polare som e duktig på alusvets om du vill återställa den?

CayLe skrev:Jepp, det var jag.
Låter supernice!!
Du vet inte om han eller nån annan i ditt garage kan svetsa till mitt stöd på xr'en? Det har släppt i ramen av allt kickande![]()
Hightuned skrev:Jorå plocka av stödet och lägg det på min arbestbänk så tar jag upp det till Micke så svetar han det.

CayLe skrev:Nja, det är fliken som är sticker ut ur ramen som man skruvar fast stödet i som har släppt.![]()
Hightuned skrev:Lugna dig till det blir torrt då så kan du köra dit hojen.
CayLe skrev:Vart håller han till?
Lämnde min hoj där igår... Hoppas nu bara att det går o fixa den bra...Hightuned skrev:Nere vid bilprovningen.
Davo skrev:Lämnde min hoj där igår... Hoppas nu bara att det går o fixa den bra...
Jodå jag såg din ram där... Men det är inte svetsandet jag är orolig för, det ska knappt svetsas något på min.. Däremot så är den ju riktigt sne, men jag litar på MickeHightuned skrev:Oroa dig inte Micke e kung alu, såg du inte mitt ninjachassie där nere som han svetsat på en ny bakram på, även på min fighter så ser han svetsear bra mycket bättre ut en dom sömmar dom lagt på fabriken?
CayLe skrev:Vill ju ha möjligheten att köra med skjuts.
Sakerna är bara ditsatta, det blir crosstyre och så ska rumpan få sig några fästen osv.
Berrkan skrev:Vars har du fått tag i baken till den?
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem