Nån som byggt fighter av fzr600

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Tja e det nån som har byggt fighter av en fzr 600 som vill dela med sig av bilder?
skulle vara toppen :tummenupp

Cyberdog skrev:
Tja e det nån som har byggt fighter av en fzr 600 som vill dela med sig av bilder?
skulle vara toppen :tummenupp

Jag håller på som bäst...De e ett budgetprojekt, men vi får se hur det slutar...
bara ca 8 veckor kvar till säsongen börjar nu!! :tuttar

hållundan skrev:
CayLe håller väl på för fulla muggar med något också...

Det står ganska still just nu, vet inte om jag ska våga kapa i bakramen eller inte, man vill ju kunna återställa till orginal sen...

CayLe skrev:
Det står ganska still just nu, vet inte om jag ska våga kapa i bakramen eller inte, man vill ju kunna återställa till orginal sen...
Jo föffan. DO IT! Varför original på en sån gammal häck? Jag sågade sönder halva baken på min, skruvade rätt i bakramen och meckade som fan.

Bu för original på gamla hojar :)

hållundan skrev:
Jo föffan. DO IT! Varför original på en sån gammal häck? Jag sågade sönder halva baken på min, skruvade rätt i bakramen och meckade som fan.

Bu för original på gamla hojar :)

Vill ju ha möjligheten att köra med skjuts.

Sakerna är bara ditsatta, det blir crosstyre och så ska rumpan få sig några fästen osv.

Bifogat

• sf-fzr.jpg
    sf-fzr.jpg
    116.9 KB · Visningar: 251
  • sf-fzr2.jpg
    sf-fzr2.jpg
    112.5 KB · Visningar: 198
CayLe skrev:

Sakerna är bara ditsatta, det blir crosstyre och så ska rumpan få sig några fästen osv.

Vad det du som kom ner från sandhamn förra veckan med en fuzzhat över hjälmen, så ut som en fzr utan kåpor? Oroa dig inte för att kapa bakramen jag har en polare som e duktig på alusvets om du vill återställa den?

Hightuned skrev:
Vad det du som kom ner från sandhamn förra veckan med en fuzzhat över hjälmen, så ut som en fzr utan kåpor? Oroa dig inte för att kapa bakramen jag har en polare som e duktig på alusvets om du vill återställa den?

Jepp, det var jag.
Låter supernice!!
Du vet inte om han eller nån annan i ditt garage kan svetsa till mitt stöd på xr'en? Det har släppt i ramen av allt kickande :död

CayLe skrev:
Jepp, det var jag.
Låter supernice!!
Du vet inte om han eller nån annan i ditt garage kan svetsa till mitt stöd på xr'en? Det har släppt i ramen av allt kickande :död

Jorå plocka av stödet och lägg det på min arbestbänk så tar jag upp det till Micke så svetar han det.

Hightuned skrev:
Jorå plocka av stödet och lägg det på min arbestbänk så tar jag upp det till Micke så svetar han det.

Nja, det är fliken som är sticker ut ur ramen som man skruvar fast stödet i som har släppt. :4skrika

Davo skrev:
Lämnde min hoj där igår... Hoppas nu bara att det går o fixa den bra...

Oroa dig inte Micke e kung alu, såg du inte mitt ninjachassie där nere som han svetsat på en ny bakram på, även på min fighter så ser han svetsear bra mycket bättre ut en dom sömmar dom lagt på fabriken?

Hightuned skrev:
Oroa dig inte Micke e kung alu, såg du inte mitt ninjachassie där nere som han svetsat på en ny bakram på, även på min fighter så ser han svetsear bra mycket bättre ut en dom sömmar dom lagt på fabriken?
Jodå jag såg din ram där... Men det är inte svetsandet jag är orolig för, det ska knappt svetsas något på min.. Däremot så är den ju riktigt sne, men jag litar på Micke :)

CayLe skrev:

Vars har du fått tag i baken till den?

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back