Jag har precis satt ut min pärla på annons för att köpa mig en 4wd diesel pickis typ King Cab eller dylikt. Men nu vill jag ju ha en riktigt fet sådan, höjd med feta mackor och 15-20 extraljus och lite vinschar och grejjer 
Men hur svårt är det att höja en sådan? Hur blir det med drivaxlar osv, höjer man hela över ramen typ som när man droppar spindlarna fast tvärtom eller?
Och finns det nån bra SVENSK offroad-sida för bilar?
En lite offside-fråga: Hur mycket brukar en kinky cab 4wd diesel dra per mil ungefär, klarar man sig runt litern? Ska ju tanka billig diesel förhoppningsvis men inte så kul att behöva tanka en gång i veckan från stora dunkar ändå
Men hur svårt är det att höja en sådan? Hur blir det med drivaxlar osv, höjer man hela över ramen typ som när man droppar spindlarna fast tvärtom eller?
Och finns det nån bra SVENSK offroad-sida för bilar?
En lite offside-fråga: Hur mycket brukar en kinky cab 4wd diesel dra per mil ungefär, klarar man sig runt litern? Ska ju tanka billig diesel förhoppningsvis men inte så kul att behöva tanka en gång i veckan från stora dunkar ändå

Nu är jag kär! Men sen igen, den är för dyr då jag får en nyare bil för samma pengar och det får itne vara för svårsålt när den ska säljas efter jag har tröttnat vilket antagligen är inom ett halvår, troligtvis kortare än så.
kluriga val