Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Delti skrev:Tyvärr, inte dig heller.

Nr:18 skrev:Va moget! Måste vara hemskt att bli så avslöjad efter att ha snackat tufft länge....![]()
Nej, du gör dej löjlig med dina historier och ditt snackmaverick_750rr skrev:.
Kom med exempel istället för löst snack. Du gör dig bara löjlig!
750RR
oscar skrev:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=18789
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=22432
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=21581
...och det roligaste av allt är att när du själv säger så här, så borde ju tom du inse att det kanske är dags att ändra stil!
¨Tror nån att jag fick något av detta när jag fyllde 22?
Nej, utan de försökte stjäla min båge, jobbade hela dan och ingen ringde ens för att säga grattis¨
...eller!?
maverick_750rr skrev:
Vad har den övre frasen med nånting alls att göra om nån ringde eller ej?
Å durråDelti skrev:2 bekantingar. Robz först tät följt av LasseB.
Fan vad konstigt ni uttrycker er pojkar. Det ni vill ha sagt är: "Fan kul att äntligen se dig på banan, Mavve. Hoppas du kommer den 14:e också. Tävligsdebut nästa år?"Nr:18 skrev:Va moget! Måste vara hemskt att bli så avslöjad efter att ha snackat tufft länge....![]()
oscar skrev:OK skitsamma Mavve, det känns lönlöst!
Bingo skrev:Fan vad konstigt ni uttrycker er pojkar. Det ni vill ha sagt är: "Fan kul att äntligen se dig på banan, Mavve. Hoppas du kommer den 14:e också. Tävligsdebut nästa år?"
Och för allas info, Mavve körde inte dåligt.

oscar skrev:.... Han får ju iof säga vad han vill så därför har jag nu följt ett råd, och lagt honom på min sk ignore-lista!
![]()
WORDChrille skrev:Livet blir bra mycket enklare då. Det går inte att förstå sig på den mannen när han får tag på en keyboard så jag har gett upp för länge sen...

Bingo skrev:Och för allas info, Mavve körde inte dåligt.
oscar skrev:Ta bort ¨Fan¨så kanske vi skulle säga så, men det handlar ju inte om det! Vad jag reagerade över är killens snack om att fotpinnarna tar i när han kör gata och hur han sliter knäpuckar på löpande band, men när han sen kommer till SRW så visar det sig vara (FÖRMODLIGEN) skitsnack. Det är lite för mycket snack i förhållande till den hockey som spelas från den personens sida, och man börjar bli less på det. Han får ju iof säga vad han vill så därför har jag nu följt ett råd, och lagt honom på min sk ignore-lista!
![]()
Jag stod brevid och klockade honom.CorbenDallas skrev:Hur vet du det? Du var ju inte på bananen samtidigt...![]()
![]()
![]()
(Obs, jag jävlas mest...)
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|