Några bilder från SRW den 7 september

• Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date
2 bekantingar. Robz först tät följt av LasseB.

Bifogat

• p9070030.jpg
    p9070030.jpg
    51.1 KB · Visningar: 173
Tokas, Micke A, och Anol tror jag

Bifogat

• p9070031.jpg
    p9070031.jpg
    49.4 KB · Visningar: 162
Vet inte men Busberra hänger på i samma höger.

Bifogat

• p9070045.jpg
    p9070045.jpg
    39.5 KB · Visningar: 156
Nr:18 skrev:
Va moget! Måste vara hemskt att bli så avslöjad efter att ha snackat tufft länge.... :rolleyes:

Avslöjad?
Förklara dig och kom gärna med konkreta exempel för det är det ingen som gjort. Bara folk som tror att jag kör som Rossi men utan grund för det. Det är ingenting jag nånsin har påstått och du hittar det ingenstans på forumet heller. Att ni bildat er uppfattning om mig som om jag kör lika snabbt som Rossi eller nån har jag liiite svårt att förstå. Jag har nämligen aldrig skrivit att jag e snabb på nåt sätt!
Jag står för hur jag kör och jag vill lära mig ju. Detta är en helt ny sport för mig och vad jag vet så börjar alla från botten. Första gången jag körde en båge(motordriven tvåhjuling) var jag 18år. Vad var du? 14 när du fick din moped?
Som sagt, ensammast på SH får fixa allting själv, KK, mc, full mundering etc etc. Det är dyrt.....

Kan du vara vänlig och posta var jag snackar tufft om min körning?
Var det när jag körde av vägen i 140 eller vad jag skrev? Det gjorde jag ju. Det var ju ingen lycklig stund som motiverade mig till att köra ännu fortare precis.

Kom med exempel istället för löst snack. Du gör dig bara löjlig!

750RR

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=18789

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=22432

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=21581

...och det roligaste av allt är att när du själv säger så här, så borde ju tom du inse att det kanske är dags att ändra stil!

¨Tror nån att jag fick något av detta när jag fyllde 22?
Nej, utan de försökte stjäla min båge, jobbade hela dan och ingen ringde ens för att säga grattis¨

...eller!?

maverick_750rr skrev:
.

Kom med exempel istället för löst snack. Du gör dig bara löjlig!

750RR
Nej, du gör dej löjlig med dina historier och ditt snack :fakta
Jag orkar inte leta upp några exempel, tycker Oscars jobb räcker en bra bit, men du kanske ska börja tänka efter lite innan du trycker på knapparna?Fotpinnar som tar i hela tiden? Tsss........ :rolleyes:

oscar skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=18789

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=22432

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=21581

...och det roligaste av allt är att när du själv säger så här, så borde ju tom du inse att det kanske är dags att ändra stil!

¨Tror nån att jag fick något av detta när jag fyllde 22?
Nej, utan de försökte stjäla min båge, jobbade hela dan och ingen ringde ens för att säga grattis¨

...eller!?

Pinnarna tar ju i relativt lätt och jag vill inte kasa av marken. Ni gör det ju värre än vad det är med all inbillning.
Skulle fotpinnen ta i marken och sätta sig nånstans ligger jag på marken sen o ålar mig.
På SRW släppte bakdäcket så fort jag lutade och som sagt, jag ville verkligen inte lägga mig där.

Du får gärna förklara vad du menar med tråd2? Jag kom ju i den snabba gruppen och jag bromsade ju alla.....

Vad har den övre frasen med nånting alls att göra om nån ringde eller ej? Du känner inte mig ett dugg men förutfattade meningar är du bra på, liksom många andra här.

Tar visst lång tid för en del att bli vuxen.

750RR

Nr:18 skrev:
Va moget! Måste vara hemskt att bli så avslöjad efter att ha snackat tufft länge.... :rolleyes:
Fan vad konstigt ni uttrycker er pojkar. Det ni vill ha sagt är: "Fan kul att äntligen se dig på banan, Mavve. Hoppas du kommer den 14:e också. Tävligsdebut nästa år?"

Och för allas info, Mavve körde inte dåligt.

oscar skrev:
OK skitsamma Mavve, det känns lönlöst!

Okej(?)....

Du får väldigt gärna formulera dig i ett PM till mig om du vill ha sagt nånting för den dyngan du printat här har ju bara varit blahablaha. Detta då enligt mig.

Antingen det eller så skiter vi i det totalt och tar upp allt gammal nästa gång du får utbrott igen :rolleyes:

Trevlig kväll.

//Mavve

Bingo skrev:
Fan vad konstigt ni uttrycker er pojkar. Det ni vill ha sagt är: "Fan kul att äntligen se dig på banan, Mavve. Hoppas du kommer den 14:e också. Tävligsdebut nästa år?"

Och för allas info, Mavve körde inte dåligt.

Ta bort ¨Fan¨så kanske vi skulle säga så, men det handlar ju inte om det! Vad jag reagerade över är killens snack om att fotpinnarna tar i när han kör gata och hur han sliter knäpuckar på löpande band, men när han sen kommer till SRW så visar det sig vara (FÖRMODLIGEN) skitsnack. Det är lite för mycket snack i förhållande till den hockey som spelas från den personens sida, och man börjar bli less på det. Han får ju iof säga vad han vill så därför har jag nu följt ett råd, och lagt honom på min sk ignore-lista!

:hej

oscar skrev:
.... Han får ju iof säga vad han vill så därför har jag nu följt ett råd, och lagt honom på min sk ignore-lista!

Livet blir bra mycket enklare då. Det går inte att förstå sig på den mannen när han får tag på en keyboard så jag har gett upp för länge sen...

oscar skrev:
Ta bort ¨Fan¨så kanske vi skulle säga så, men det handlar ju inte om det! Vad jag reagerade över är killens snack om att fotpinnarna tar i när han kör gata och hur han sliter knäpuckar på löpande band, men när han sen kommer till SRW så visar det sig vara (FÖRMODLIGEN) skitsnack. Det är lite för mycket snack i förhållande till den hockey som spelas från den personens sida, och man börjar bli less på det. Han får ju iof säga vad han vill så därför har jag nu följt ett råd, och lagt honom på min sk ignore-lista!

Haha, du kan inte läsa detta!!! Men jag skriver ingenstans att ajg skrapar knän i varje kurva. :p

Chrille: klart du förstår mig :bow

750RR

CorbenDallas skrev:
Hur vet du det? Du var ju inte på bananen samtidigt... :D :D :D

(Obs, jag jävlas mest...)
Jag stod brevid och klockade honom.

Jasså, du jävlas. :D

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...