Några bilder från SRW den 7 september

• Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date
Gul "svans".. är PutteLiten om jag inte e helt ute o cyklar

Canoly skrev:
Lite osäker, men på hojens front ser detta ut att kunna vara du, annars får jag göra ett nytt försök

Är inte det TheDon!?

Fina bilder som vanligt....

...men det roligaste med kvällen var att se att Mytoman_750RR, som gnäller över fotpinnskrap o dyra knäpuckar, hade sina orörda originalpuckar kvar, samt att han inte var i närheten av knäskrap där jag såg honom!

För knäskrap är ju fett coolast! :rolleyes:

Canoly skrev:
Jag lärde mig också att vissa inte är på bild tillräckligt ofta, eller hur Micke

Ha Ha nej canoly jag är ju med ganska ofta :cool:
det är ju mest för att reta linslusen Anol :p och
MB-GIRL som nu vet vem jag är :skrämd

Sköna bilder canoly :tummenupp

Last edited:
oscar skrev:
Är inte det TheDon!?

...men det roligaste med kvällen var att se att Mytoman_750RR, som gnäller över fotpinnskrap o dyra knäpuckar, hade sina orörda originalpuckar kvar, samt att han inte var i närheten av knäskrap där jag såg honom!

Jaha du Oscar. Det skulle vara kul att se dig knäskrapa dig runt SRW med de däck Mavve hade på :skrämd Vilka skitdäck. Och vilka sladdar de resulterade i :skrämd :skrämd

Närå, Mavve körde bra med sina inte nedslitna men dock skrapade puckar. :tummenupp

oscar skrev:
Är inte det TheDon!?

Kunde tänka mig att nån omogen skulle spy sin galla.
Jag har nog kört 4veckor i år som mest. Hojen stod still efter att de hade försökt att stjäla den. Nån vecka efter det vurpade jag i över 100km/h vilket kändes rätt illa. Alla träden som jag missade hade kunnat sänt mig in i nästa värld.
Jag kunde inte banan och körde av i första varvet.
Mitt bakdäck var inte nåt att ha för det släppte precis hela tiden och jag har inte råd att lägga cykeln just nu för då kommer jag inte till mitt jobb. Jag blev faktiskt ganska rädd när det släppte så.

Du är äldre än jag men något mer lärd verkar du ju inte vara.
Denna sporten med motorcyklar är fortfarande ny för mig. Föreställ dig att jag verkligen är en nybörjare och börjar liksom alla andra från början/botten och får jobba sig uppåt. Jag har inga som helst problem med att bli omkörd eller svänga utan knäskrap för jag kör för att lära mig banan och utveckla min egen körning. Det är ganska illa att du som kört bana så många gånger ska hacka på nybörjare, riktigt dålig stil.
Varför kommer inte du till MIN sport och ställer upp i en sparring där? Jag möter dig gärna.
Skillnadern blir väl att vi andra inte kommer skratta ut dig när du får stryk EFTERSOM DU ÄR NYBÖRJARE!!!!

750RR

Bingo skrev:
Jaha du Oscar. Det skulle vara kul att se dig knäskrapa dig runt SRW med de däck Mavve hade på :skrämd Vilka skitdäck. Och vilka sladdar de resulterade i :skrämd :skrämd

Närå, Mavve körde bra med sina inte nedslitna men dock skrapade puckar. :tummenupp

Köp inte en tvi-takt :hej

Nästa gång bjuder jag på en cola :fakta

750RR

micke.a skrev:
Ha Ha nej canoly jag är ju med ganska ofta :cool:
det är ju mest för att reta linslusen Anol :p och
MB-GIRL som nu vet vem jag är :skrämd

Sköna bilder canoly :tummenupp

Ännu oftare nu..

Bifogat

• 144_4470.jpg
    144_4470.jpg