Kia
Guest
Måste kännas otroligt förnedrande för de anhöriga.
Avlivning är de enda rätta, han kommer ju aldrig att ta sig i kragen ialla fall.
Avlivning är de enda rätta, han kommer ju aldrig att ta sig i kragen ialla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:2144251
Vem tar beslut om såna här saker egentligen?
Markus skrev:2144288De slashasar majoriteten valt som representanter, känner du någon socialdemokrat? Dit och gnäll!
Bikerbitch skrev:2144445Nej jag känner ingen socialdemokrat. Röstade inte ens på dem i valet.
Får dra iväg ett mail till Göran då.

Bikerbitch skrev:2144503Så, mail skickat.
Markus skrev:2144564Vad skrev du?
Har du fått autosvaret än?
Hej!
Tack för att du ställt en fråga till oss som vi egentligen inte vill höra, vi är upptagna med att fördärva Svea Rike eller med vanligt Partimygel.
Din åsikt är viktig för oss, bara med hjälp av den kan vi registrera oliktänkande.
Du kommer snart få ett idiotiskt ickesvar fullt av floskler.
Tack än en gång för att du tog kontakt med oss!
Mvh
Partiet
Bikerbitch skrev:2144571Får väl se om jag får nåt svar. Då slänger jag upp det här.
Jag skickade en gång ett mail till Annika Billström. Fick svar efter ett halvår tror jag. Har inte mer förhoppningar till Göran direkt. Men under kan ju ske.
Markus skrev:2144588Så länge du inte hoppas på att få något informativt i retur så är det nog okej att hoppas, det roligaste är att man kan få två olika svar från sådana där tomtar. Jag fick två helt olika av LO en gång, de hade inte koll på vem som svarade på vad. Men det är klart, jobbar man åt LO så är man väl inte så smart från början.![]()
Kamrat Sonja Montin skrev:2235596
- kraftfullt
- bred front
- olika åtgärder
- arbeta vidare
- bred översyn
- utredaren
- reformer
- utvärderas
- övervägas
- planeras
- förslag
- förebygga
- omfattande arbete
Matulda skrev:

enduroemil skrev:2139170Höj straffet på rattfylla sammt alla andra brott i Sverige! Och dom jävlarna ska inte trivas i fängelse över huvud taget.
Äntligen en vettig idé.Snuttan skrev:2236245Fängelsevistelse på entreprenad i Baltikum? Borde bli billigt för skattebetalarna och ett bra straff för buset?
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |