Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det spelar ingen roll alls. Grymt med högerstyrt ju. Enda problemet är att veta hur man ska gå när man har två bilar, en vänster och en högerstyrd. Har ryckt upp fel dörr på båda ett antal gånger.
Taskig sikt måst det ju vara bara med felstyrt...? Men, det finns fullt tillräkligt med rättstyrda jappsar ändå.
Nej det går ganska bra, problemet i början var att man siktade på mittlinjen på motorvägen istället för högra linjen så man var ute i mitten och vinglade men det vande jag mig av med fort. Antalet vänsterstyrda Skyline GTR i Sverige kan du räkna på ena handens fingrar. En vet jag om.
Saknar faktiskt min gammAudi:
![]()
... Antalet vänsterstyrda Skyline GTR i Sverige kan du räkna på ena handens fingrar. En vet jag om.
Skulle vilja påstå i världen faktiskt.
Skyline byggdes endast som högerstyrd. Är osäker på om nya GTR finns/kommer som vänsterstyrd, men det gör den säkert
Någon som ägt en audi 200?
Det här är min garagekompis 200 http://www.blocket.se/gavleborg/Audi_200_quattro_20v_sedan_23108515.htm?ca=5&w=1
Köp den så jag kommer in och kan skruva med brukisbilen. Vad undrar du.... har hört allt om dom där gamla 200rna nu känns de som. Annars kan jag fråga.
Det spelar ingen roll alls. Grymt med högerstyrt ju. Enda problemet är att veta hur man ska gå när man har två bilar, en vänster och en högerstyrd. Har ryckt upp fel dörr på båda ett antal gånger.
Hahah ja lite coolt är det dock är jag glad att jag har vänsterstyrd.. Är det r34 du har eller?
Det här är min garagekompis 200 http://www.blocket.se/gavleborg/Audi_200_quattro_20v_sedan_23108515.htm?ca=5&w=1
Köp den så jag kommer in och kan skruva med brukisbilen. Vad undrar du.... har hört allt om dom där gamla 200rna nu känns de som. Annars kan jag fråga.
Nej R32. R34 GTR kostar ca 300.00:- Tycker det är för mycket pengar för en nyare kaross och drivlina. Motorn är istortsett densamma.
Vad är dina planer för Z32:an?
Jag rattar den här under sommaren:
Vill bara höra om bilen i allmänhet. Är ju sugen på en s2a... men usch vilka priser.
Audis femma är underbar.
Jag rattar den här under sommaren:
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |