Något bilfolk här??

Jag rattar den här under sommaren:

Bifogat

• capri7.jpg
    capri7.jpg
    180.9 KB · Visningar: 62
  • capri9.jpg
    capri9.jpg
    230.6 KB · Visningar: 43
  • capri1.jpg
    capri1.jpg
    50.9 KB · Visningar: 50
  • capri2.jpg
    capri2.jpg
    213.9 KB · Visningar: 49
Saknar faktiskt min gammAudi:
audin.jpg

Det spelar ingen roll alls. Grymt med högerstyrt ju. Enda problemet är att veta hur man ska gå när man har två bilar, en vänster och en högerstyrd. Har ryckt upp fel dörr på båda ett antal gånger.

Taskig sikt måst det ju vara bara med felstyrt...? Men, det finns fullt tillräkligt med rättstyrda jappsar ändå.

Taskig sikt måst det ju vara bara med felstyrt...? Men, det finns fullt tillräkligt med rättstyrda jappsar ändå.

Nej det går ganska bra, problemet i början var att man siktade på mittlinjen på motorvägen istället för högra linjen så man var ute i mitten och vinglade men det vande jag mig av med fort. Antalet vänsterstyrda Skyline GTR i Sverige kan du räkna på ena handens fingrar. En vet jag om.

Nej det går ganska bra, problemet i början var att man siktade på mittlinjen på motorvägen istället för högra linjen så man var ute i mitten och vinglade men det vande jag mig av med fort. Antalet vänsterstyrda Skyline GTR i Sverige kan du räkna på ena handens fingrar. En vet jag om.

Skyline byggdes väl förtusan alldrig som vänsterstyrd? Kanske finns någon som är konverterad, men skyline var väl ändast för högerstyrd marknad? :va

... Antalet vänsterstyrda Skyline GTR i Sverige kan du räkna på ena handens fingrar. En vet jag om.

Skulle vilja påstå i världen faktiskt.
Skyline byggdes endast som högerstyrd. Är osäker på om nya GTR finns/kommer som vänsterstyrd, men det gör den säkert

Det spelar ingen roll alls. Grymt med högerstyrt ju. Enda problemet är att veta hur man ska gå när man har två bilar, en vänster och en högerstyrd. Har ryckt upp fel dörr på båda ett antal gånger.

Hahah ja lite coolt är det dock är jag glad att jag har vänsterstyrd.. Är det r34 du har eller?

Hahah ja lite coolt är det dock är jag glad att jag har vänsterstyrd.. Är det r34 du har eller?

Nej R32. R34 GTR kostar ca 300.00:- Tycker det är för mycket pengar för en nyare kaross och drivlina. Motorn är istortsett densamma.

Vad är dina planer för Z32:an?

Last edited:
Nej R32. R34 GTR kostar ca 300.00:- Tycker det är för mycket pengar för en nyare kaross och drivlina. Motorn är istortsett densamma.

Vad är dina planer för Z32:an?

Oooo massa massa planer men det säger jag inte det får du se på japmeet och du måste rösta på min bil då..... :):tummenupp

Finns en möjlighet att den kommer visas redan på elmia.

har fastnat i miljötänket och kör runt i en El-Camino. sitter 350 i nu men om nån sitter på en vettig trimmad 454 motor är det bara att hojta till :)

Bifogat

• elkamin.jpg
    elkamin.jpg
    27.9 KB · Visningar: 38
Vill bara höra om bilen i allmänhet. Är ju sugen på en s2a... men usch vilka priser.

Audis femma är underbar.

Ja den är ju betydligt större, ett riktigt skepp men det kan ju vara roligt att ha något annat än en S2 som det dräller av. Det bästa med Audi verkar ju vara att motordelar passar från så många olika modeller och har skapliga priser.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing